دعوت از پزشکیان برای حضور در دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان

رئیس هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان گفت: مسعود پزشکیان به عنوان مهمان ویژه در مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان حضور پیدا خواهد کرد.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان (یوم‌الزینب)، فردا، چهارشنبه، بیست‌وهفتم تیر مصادف با یازدهم محرم‌الحرام ساعت ۱۶ از مقابل مسجد زینبیه اعظم به طرف خیابان شهدا، سبزه‌میدان، چهار راه انقلاب و امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان مانند سال‌های گذشته در زنجان با شکوه خاص برگزار خواهد شد و مداحان این برنامه حاج‌غلامرضا عینی‌فر، حسن بهرامی، محمد عینی‌فر، علی عینی‌فر، سید مجید موسوی است.

رئیس هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان عنوان کرد: جلسه توجیهی برای خادمان خواهر و برادر نیز برگزار شده است که در این ایام فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه روز یازدهم محرم یک هزار خادم در قالب انتظامات فعالیت خواهند کرد، گفت: از این تعداد ۸۰۰ نفر برادر و ۲۰۰ نفر خواهر است.

محمدی با اشاره به حضور عزاداران حسینی از عراق، سوریه، لبنان و فلسطین بیان کرد: همچنین از مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب برای حضور در این مراسم دعوت شده است که اگر اتفاق غیر مترقبه‌ای پیش نیاید، در جمع عزاداران حضور پیدا خواهد کرد.

وی در ارتباط با امدادرسانی در مسیر دسته عزاداری نیز گفت: پنج خودروی آمبولانس برای اورژانس و هفت خودروی امدادرسانی آتش‌نشانی در مسیر دسته عزاداری خدمت رسانی خواهد کرد.

محمدی از توزیع ۲۰۰ هزار بطری آب شرب و استقرار هفت تانکر آب توسط شهرداری برای آبرسانی خبر داد و افزود: در ارتباط با ذبح قربانی نیز دو محل مشخص در نظر گرفته شده است تا در میان جمعیت و مقابل چشمان کودکان نباشد.

کد خبر 772322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسام IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    1 1
    خیلی خوب بود
  • US ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    0 0
    از کدام شبکه تلویزیونی مستقیم پخش میشه