تماشای نامحدود فیلم در آلمان تنها با ۱۲.۵ یورو

آلمان پس از موفقیت چشمگیر ‌کارت بلیت حمل‌ونقل عمومی ماهانه خود، این بار به معرفی کارت بلیت ماهانه سینما با قابلیت استفاده نامحدود اقدام کرده است تا کاربران سینماهای سراسر کشور را افزایش دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، هلند مدت‌ها پیش با هدف متقاعد کردن افراد بیشتری برای رفتن به سینما، به تعیین نرخ ثابت برای همه سینماها در سراسر کشور به‌مدت یک دهه اقدام کرد که با موفقیت چشمگیری مواجه بود.

آلمان نیز به پیروی از طرح کشور همسایه به اجرای طرحی مشابه پرداخته و با الگوبرداری از موفقیت گذرنامه عبور و مرور ۴۹ یورویی کشور معروف به دویچلندتیکت Deutschlandticket، به معرفی کارت اشتراک ماهانه سینما اقدام کرده است.

تماشای نامحدود فیلم در آلمان تنها با ۱۲.۵ یورو

دویچلندتیکت به دلیل رویکرد پیشگامانه در دسترسی به حمل‌ونقل عمومی و سهولت استفاده به نامی شناخته‌شده در سراسر این کشور تبدیل شده و اکنون یک نهاد آلمانی دیگر، هیئت فیلم فدرال (FFA) کشور، با ایده اعمال آن برای تماشاگران سینما آن را مورد استفاده قرار خواهد داد.

کاربران این کارت بلیت ماهانه و مقرون‌به‌صرفه جدید می‌توانند با در دست داشتن آن تنها با پرداخت ماهانه ۱۲.۵ یورو در هر زمان که تمایل دارند برای تماشای فیلم به سینماهای طرف قرارداد مراجعه کنند.

پروژه جدید سین‌فینیتی Cinfinity نام دارد و قرار است اکتبر ۲۰۲۴ در سراسر آلمان راه‌اندازی شود. با توجه به اینکه میانگین قیمت بلیت سینما در این کشور در ۲۰۲۳ برابر با ۹.۷۱ یورو و در آخر هفته‌ها ۱۲ یورو بود، بلیت جدید بسیار مقرون‌به‌صرفه است و در اصل به این معنا است که در صورت تماشای ماهانه بیش از یک فیلم، کاربران تنها هزینه اولین فیلم را پرداخت می‌کنند.

تماشای نامحدود فیلم در آلمان تنها با ۱۲.۵ یورو

این سرویس جدید زمانی ارائه شده که تعداد تماشاگران سینما رو به کاهش است، زیرا افراد بیشتری تمایل به تماشای فیلم‌ها با دستگاه‌های الکترونیکی شخصی خود در خانه دارند. طبق تخمین‌ها سین‌فینیتی تعداد بازدیدکنندگان سینما را بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که کدام سینماهای آلمان در این طرح شرکت خواهند کرد، اما برگزارکنندگان مدعی شده‌اند که تاکنون بیش از ۱۰۰ سالن فیلم در طرح ثبت‌نام کرده است و تعداد آن‌ها به احتمال زیاد افزایش خواهد داشت.

کاربران متمایل به استفاده از این سرویس می‌توانند پیش از ثبت‌نام با بررسی برنامه طراحی‌شده در این زمینه، از نزدیک بودن محل کار یا زندگی خود به سینماهای طرف قرارداد اطمینان حاصل و پس از آن در طرح ثبت‌نام کنند. به این ترتیب کاربران و اشتیاق آن‌ها برای استفاده از خدمات جدید به وسیله‌ای تبلیغاتی برای پلت‌فرم طراحی‌شده تبدیل خواهد شد.

تماشای نامحدود فیلم در آلمان تنها با ۱۲.۵ یورو

کد خبر 772225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.