الموت از کمبود آب شرب سالم و آنتن‌دهی ضعیف موبایل رنج می‌برد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: منطقه الموت یکی از مراکز مهم گردشگری در جهان شناخته می‌شود و موانعی از جمله آنتن‌دهی ضعیف موبایل و کمبود آب شرب سالم از چالش‌های مهم برای توسعه گردشگری در الموت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سالار آبنوش امشب _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ با حضور در جمع مردم شهر معلم‌کلایه در مراسم عزاداری مسجد اسطلبر اظهار کرد: موضوع انتقال آب برای رفع مشکل آبرسانی به معلم کلایه در دستور کار قرار دارد و با همکاری فرمانده سپاه استان، این موضوع در حال انجام است.

وی افزود: موضوع آب شرب، ترمیم و توسعه راه‌های منطقه و موضوعات مرتبط از مهم‌ترین خواسته‌های مردم منطقه الموت است که در دستور کار قرار دارد. وعده دادن در خصوص مطالبات مردم اشتباه است، اما قول پیگیری دادن یک وظیفه است که امید داریم این فرهنگ نهادینه شود.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، مشکل آب منطقه الموت برای کشاورزی را مورد اشاره قرار داد و گفت: هر ۴ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این دوره با یکدیگر وحدت و انسجام دارند و این ظرفیت ایجاد شده می‌تواند به حل مشکلات مردم کمک شایانی کند.

آبنوش اضافه کرد: الموت یکی از مراکز مهم گردشگری در جهان شناخته می‌شود و موانعی از جمله آن تن‌دهی ضعیف موبایل و کمبود آب شرب سالم از چالش‌های مهم برای توسعه گردشگری در الموت است، به همین دلیل کارهای خوبی برای رفع این موانع انجام شده است.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌های الموت ادامه داد: وضعیت جاده‌های الموت با توجه به عدم تخصیص اعتبار لازم، در حالتی نامطلوب و خطرناک قرار دارد و برای حل این مشکل با هیچکس تعارف ندارم. در ضمن برخورداری ما ایرانیان از نعمتی به نام امام حسین (ع) را یک موهبت الهی و نتیجه عزاداری‌ها را انسجام، وحدت و کار برای خدا دانست.

کد خبر 772118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.