پشتیبان تیم والیبال شهرداری ارومیه هستیم

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با تمام توان، پشتیبان تیم والیبال شهرداری ارومیه هستیم و امیدوارم امسال همچون سال گذشته شاهد کسب نتایج خوب و مطلوب از این تیم باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، گلشن نوروزی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تیم‌داری شهرداری اظهار کرد: قدردان تلاش‌ها و زحمات تمامی عوامل اجرایی، کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه هستیم.

وی افزود: سال گذشته بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه با جان و دل از جایگاه و حیثیت والیبال ارومیه دفاع کردند و جا دارد قدردان این زحمات باشیم.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی گفت: با تمام توان، پشتیبان تیم والیبال شهرداری ارومیه هستیم و امیدوارم امسال همچون سال گذشته شاهد کسب نتایج خوب و مطلوب از این تیم باشیم.

نوروزی تصریح کرد: بر انتخاب یک سرمربی جوان، تلاش‌گر، جویای نام و از همه مهم‌تر بومی چون عبدالرضا علیزاده افتخار می‌کنیم و برای کسب نتایج خوب امسال نیز هم از وی و هم از بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: آن هواداری که با طی، کردن بیش از سه هزار کیلومتر برای حمایت از تیم محبوب خود رفته بودند جای تشکر دارد و چه بسا اگر نبود حمایت‌های آن هواداران عاشق به والیبال شاید آن نتایج آبرومند را نمی‌توانستیم کسب کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: والیبال عامل ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان و بعضاً در بین میان‌سالان و خانواده‌های ارومیه‌ای می‌شود و امیدواریم این شور و نشاط را بار دیگر در شهر عشاق والیبال آسیا مشاهده کنیم.


کد خبر 772107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.