کمبود جدی تخت بیمارستانی در استان قزوین

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: استان قزوین با کمبود جدی تخت بیمارستانی مواجه است و به همین خاطر جلسات مستمر و متعددی با مسئولان ذی‌ربط در زمینه پروژه‌های بیمارستانی استان داشتیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عصر امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ به همراه عبدالله دیده‌بان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی قزوین از طرح بیمارستان بزرگ ۷۰۰ تختخوابی شهید سیدابراهیم رئیسی بازدید کردند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در حاشیه این بازدید اظهار کرد: استان قزوین با کمبود جدی تخت بیمارستانی مواجه است و به همین خاطر در طول مجلس یازدهم جلسات مستمر و متعددی با مسئولان ذی‌ربط در زمینه پروژه‌های بیمارستانی استان داشتیم که با تکمیل آن ظرفیت تعداد تخت‌های بیمارستان دولتی استان نزدیک به دو برابر خواهد شد.

محمدبیگی اضافه کرد: طرح ساخت بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی شهید رئیسی قزوین نزدیک به ۹۵ درصد پیشرفت در زمینه شالوده و اسکلت بتنی پروژه را دارد و امیدواریم تا مرداد ماه تکمیل این مرحله به ۱۰۰ درصد برسد.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه بیمارستانی محصول کار تیمی بسیارخوب است، ادامه داد: در حال مذاکره با متولیان مربوطه برای تسریع در اجرای پروژه و تجهیز امکانات به روز و تأمین کادر سلامت مورد نیاز برای پروژه ملی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی هستیم.

کد خبر 772089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.