بهسازی معابر بجنورد برای افراد معلول و کم‌توان

شهردار بجنورد با اشاره به بهسازی ۵۷۵۰ مار مربع از پیاده‌روهای شهری گفت: بهسازی در تمام معابر متناسب با استانداردها برای استفاده معلولان و نابینایان است.

سید محمد علی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: در طراحی و اجرای سنگ فرش خیابان‌ها و پیاده روها، کلیه موارد استاندارد در مناسب سازی فضاها برای تردد افراد کم توان و معلول رعایت می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ۵۷۵۰ مترمربع از معابر سنگ‌فرش شد که کلیه موارد از جمله ایجاد رمپ برای عبور معلولان و افراد کم توان، مسیر تردد افراد کم بینا، در آن رعایت شده است.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: در اجرای هر عملیات عمرانی مربوط به مرمت و بهسازی، اجرای مناسب سازی معابر را برای کلیه شهروندان با هر توان و شرایطی را در دستور کار داریم.

کشمیری گفت: تلاش مدیریت شهری بر زیست پذیری شهر با تأمین امکاناتی است که تمام شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: ۶۰ ایستگاه اتوبوس خط واحد و هفت دستگاه خط واحد (ایستگاه انتظار) نیز در طرح مناسب سازی، متناسب با استانداردهای استفاده از معلولین عزیز و افراد کهنسال طراحی و بازپیرایی شد.

شهردار بجنورد با اشاره به استفاده رایگان حمل‌ونقل عمومی برای افراد نابینا، گفت: شهرداری در تلاش است شرایط را برای همه شهروندان براساس نیازهای متفاوتی که دارند، در اختیار افراد قرار دهد.

کد خبر 772034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.