راز مستوری؛ دوره آموزشی تربیت مربی با موضوع زیست عفیفانه

دوره آموزشی تربیت مربی با موضوع زیست عفیفانه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، کمال حیدری اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی با موضوع زیست عفیفانه (راز مستوری ۳) هجدهم تا بیستم تیر به مدت ۱۲ ساعت در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی برای سومین سال متوالی توسط دفتر تخصصی بانوان آفتاب ویژه علاقه‌مندان به زیست عفیفانه برگزار شد.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: سرفصل‌های این دوره آموزشی آشنایی با زیست عفیفانه، خانواده متعالی، آشنایی با عصب زیست‌شناسی عفاف (نوروبیولوژی عفاف)، سایکو فیزیولوژی زیست عفیفانه و هویت زنان و مردان است.

راز مستوری؛ دوره آموزشی تربیت مربی با موضوع زیست عفیفانه

زیست عفیفانه در فرایند رشدی و تربیتی حاصل می‌شود

مریم آقایی، رئیس دفتر تخصصی بانوسرای آفتاب اظهار کرد: راز مستوری در اصل یک سبک زندگی است که برای تثبیت و نهادینه شدن آن نیاز به آموزش دارد، در همین راستا این دوره آموزشی تربیت مربی زیست عفیفانه ویژه عموم علاقه‌مندان به مباحث زیست عفیفانه به‌ویژه فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم تربیتی و روان‌شناسی برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنرانان این دوره آموزشی، کدخدایی استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه مطالعات جنسیتی زنان با موضوع تحولات زیستی زنان و صالحی مهر با موضوع سایکوفیزیولوژی زیست عفیفانه، ساختار و عملکرد تفاوت زن و مرد است.

رئیس دفتر تخصصی بانوسرای آفتاب با تاکید بر مبحث عفاف و حجاب که خروجی دوره آموزشی زیست عفیفانه (راز مستوری) است، گفت: در این دوره آموزشی تحولات عفاف و حجاب زنان به صورت علمی در بستر فرهنگ‌های شرقی و غربی بررسی می‌شود.

آقایی گفت: در پایان این دوره آموزشی سه‌روزه افراد واجد شرایط طی مصاحبه تخصصی گزینش می‌شوند، دفتر تخصصی بانوان آفتاب با برگزاری دوره‌های تخصصی شامل فن بیان، مهارت‌های کلاس‌داری، طرح درس و درس‌نامه بسترهای حضور در کلاس را برای برگزیدگان این طرح فراهم می‌کند.

کد خبر 772010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.