افتتاح بیش‌ از ۶ پروژه آموزشی در شهرستان شهریار

فرماندار شهریار با اشاره به کمبود سرانه فضای آموزشی گفت: امید می‌رود بیش‌ از شش پروژه در ماه مهر به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، علیرضا فاتحی‌نژاد در شورای آموزش‌وپرورش ضمن تعزیت ایام سوگواری محرم‌الحرام اظهار کرد: اثرات خون شهدای کربلا منجر به وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد و پیوندی ناگسستنی بین قیام عاشورا و قیام مردم در پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت نهادینه‌کردن فرهنگ عاشورایی در دانش‌آموزان افزود: امروز تربیت سرنوشت‌سازان انقلاب و اسلام به دست آموزش‌وپرورش است و برای تربیت نسل حاضر از طرفی مسئولیت معلمان و فرهنگیان در این امر خطیر مهم و تأثیرگذار است و شورای آموزش‌وپرورش تأثیرگذاری بالایی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی آموزش‌وپرورش دارند.

فرماندار شهریار از فرهنگیان و معلمان جهت همکاری در برگزاری انتخابات تشکر کرد و ادامه داد: اکثریت عوامل اجرایی انتخابات از جامعه فرهنگیان شهرستان شهریار بودند که نقش پررنگی در پیشبرد و برگزاری منظم انتخابات دوره اول و دوم ریاست‌جمهوری داشتند.

فاتحی‌نژاد ضمن تقدیر از برگزاری مطلوب امتحانات نهایی و آزمون سراسری عنوان کرد: ضرورت دارد که زمینه فعالیت و بازار کار برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شود که این مهم منجر به اشتغال بالا و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان گفت: دستگاه‌های متولی به‌صورت جدی برای غنی‌سازی و کیفی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی گفت: فصل تابستان فرصت بسیار خوبی برای آموزش مسائل فوق‌برنامه و آموزش‌های مرتبط برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با شیوه نوآورانه و رویکرد اقناعی به دانش‌آموزان است. فرماندار شهریار در پایان با اشاره به کمبود سرانه فضای آموزشی ابراز امیدواری کرد بیش از شش پروژه در مهر به مرحله بهره‌برداری برسد.

منبع: فارس

کد خبر 771993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.