موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی در کنارگذر شرق اصفهان برپا شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشنهاد می‌کنم در کنارگذر شرق اصفهان به مناسبت ایام اربعین حسینی موکبی برای استراحت زائران دیگر استان‌ها برپا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در نطق میان‌دستور صدوچهل‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: این شب‌ها در همه مناطق اصفهان شاهد برپایی هیئت‌های عزاداری هستیم که جای مباهات دارد.

وی افزود: از سازمان اتوبوسرانی به لحاظ اینکه در انتقال بیش از ۵۰ کاروان زائران بیت‌الله الحرام به فرودگاه اصفهان تلاش کردند تشکر می‌کنم و از نماینده شهردار تقاضا دارم مراتب تقدیر اعلام شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بیست‌ودوم تیر روز حراست گفت: حفاظت از سرمایه‌های ارزشمند مادی و معنوی هر مجموعه بر عهده حراست است که نیروهای خدوم، توانمند، بصیر و تیزبین در این میان تلاش فراوان می‌کنند. حراست همواره به‌عنوان مشاوری امین با نظارت، اشرافیت و اقتدار در تحقق اهداف مدیریت گام‌های مؤثری برمی‌دارد. به همین مناسبت از خدمات شبانه‌روزی پرسنل حراست نهادهای کل استان و شهرداری تقدیر و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

شریعتی تصریح کرد: سال گذشته به‌مناسبت اربعین حسینی تذکر دادم که اصفهان محل عبور و مرور زائران استان‌های بسیاری است؛ باید از سوی مدیریت شهری موکب‌هایی برپا شود تا مرکزی به عنوان استراحتگاه برای زائران فراهم شود.

شریعتی گفت: سال گذشته پیشنهاد دادم که موکبی در کنارگذر شرق اصفهان ایجاد شود که با توجه به فرصت باقی‌مانده استدعا دارم که مدیریت شهری این اقدام را دنبال کند تا خدمت‌رسانی خوبی به زائران سیدالشهدا (ع) صورت گیرد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر گفت: مردم ایران برگ زرین دیگری بر کارنامه پر افتخار ایران و ایرانی افزودند و موجبات خوشنودی و دلگرمی دل‌بستگان به آرمان‌های اصیل جمهوری اسلامی را فراهم کردند، خداوند را بابت این اتفاق شکر می‌کنیم، زیرا بی‌تردید برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در زمانی کوتاه، در داخل و خارج کشور که شاهد آن در مکه بودم، اتفاقی بی‌نظیر بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به رئیس‌جمهور منتخب عنوان می‌کنم که اصفهان ۲۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، اما مردم این شهر در سال‌های اخیر مظلوم واقع شده‌اند.

وی ادامه داد: از پزشکیان استدعا دارم که نسبت به رفع مشکلات مردم فهیم اصفهان به‌ویژه در خصوص احیای دائمی زاینده‌رود و رفع مشکلات زیست‌محیطی همچون آب و هوا، فرونشست زمین، مشکلات اشتغال و معیشت مردم تلاش کند.

کد خبر 771932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.