مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تعاونی تسفا برگزار شد
انتخابات هیئت مدیره تعاونی تسفا

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تعاونی تسفا برای دوره مالی منتهی به 1402/12/29 در روز سه شنبه به تاریخ 1403/04/19 در هتل اسپیناس بلوار کشاورز برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تعاونی تسفا برای دوره مالی منتهی به 1402/12/29 در روز سه شنبه به تاریخ 1403/04/19 در هتل اسپیناس بلوار کشاورز برگزار شد. در این نشست، اعضای هیئت مدیره تسفا، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده شرکت حسابرسی آزمون پرداز و بیش از 90 درصد از سهامداران حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی تسفا، جلسه‌ی مجمع عادی سالیانه تسفا با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران با ریاست مهندس امین بیدی آغاز شد. در ابتدای جلسه، مهندس ابوالفضل کدخدازاده به عنوان مدیرعامل تسفا و مهندس احمد نظری به عنوان رئیس هیئت مدیره تسفا به مهمانان حاضر در جلسه خیر مقدم گفتند. سپس برخی از اعضای هیئت مدیره و تعدادی از سهامداران تسفا، به دستاوردها و همچنین چشم‌اندازهای این شرکت برای آینده اشاره کردند.

مجمع عمومی تعاونی تسفا

در ادامه‌ی جلسه، نماینده حسابرسی صورت‌های مالی منتهی به 1402/12/29 را برای حاضرین در جلسه قرائت کرد که جزئیات مربوط به این گزارش، با نماد تسفا در سایت کدال قابل مشاهده است. پس از قرائت صورت‌های صورت مالی، نمایندگان داوطلب برای حضور در ترکیب جدید هیئت مدیره تسفا معرفی و فرایند رای‌گیری آغاز شد. پس از انجام رای‌گیری و شمارش آرا، ترکیب جدید هیئت مدیره تسفا مشخص شد که به شرح زیر است.

به ترتیب بیشترین آرا:

  • مهندس احمد نظری به نمایندگی از شرکت بنیان تجارت ایلیا (عضو اصلی)
  • مهندس محمد حبیبی شیخ احمد به نمایندگی از شرکت سبلان سوله کاران (عضو اصلی)
  • مهندس ابوالفضل کدخدازاده به نمایندگی از شرکت پوشش فلزی ایران (عضو اصلی)
  • مهندس جعفر محسنی به نمایندگی از شرکت پای بند صدر سازه (عضو اصلی)
  • مهندس بهداد ضرابی به نمایندگی از شرکت سازه اندیشه نسیم البرز (عضو اصلی)
  • مهندس امید شکوهمند به نمایندگی از شرکت سوران سوله شمال (عضو علی البدل)
  • مهندس علی مدحت به نمایندگی از سازه گستر مدحت (عضو علی البدل)

مجمع عمومی عادی تسفا

تسفا که به عنوان نخستین تعاونی تولیدکنندگان سازه فولادی در ایران آغاز به کار کرد، یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تامین آهن آلات از جمله ورق، میلگرد و تیرآهن است. تسفا خود را متعهد می‌داند که در کنار تامین محصولات باکیفیت از برترین کارخانجات کشور، خدمات حرفه‌ای مانند قیمت روز آهن آلات را هم ارائه کند. این شرکت تیمی مجرب و متخصص در حوزه‌ی محصولات فولادی دارد که آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم به مشتریان هستند. برای تماس با تسفا، استعلام قیمت محصولات مختلف و همچنین خرید، کافیست که با شماره‌ی 54663000-021 تماس بگیرید و یا به سایت tasfa.co مراجعه کنید.

کد خبر 771915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.