احداث «پردیس خانواده‌محور» در محله سودان

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: پردیس خانواده‌محور منطقه ۱۴ با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در محله سودان در دست احداث قرار دارد.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات احداث پردیس خانواده‌محور در محله سودان، با همکاری سازمان عمران شهرداری اصفهان به‌تازگی آغاز شده و تا کنون حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: این پردیس در دو فاز احداث می‌شود که فاز نخست آن شامل فضای سبز است و مجموعه‌ای شبیه باغ غدیر شامل فرهنگسرا و محل پیاده‌روی در آن ایجاد می‌شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد اولیه ساخت این پردیس خانواده‌محور است و طبق پیش‌بینی‌ها، طی زمان‌بندی دو ساله احداث خواهد شد.

کریمی تصریح کرد: شهرداری منطقه ۱۴ اصفهان به لحاظ سرانه فضای سبز تفرجگاهی در ردیف آخرین مناطق شهری قرار دارد و با ایجاد پردیس خانواده‌محور محله سودان که حدود ۴.۵ هکتار است، سرانه فضای سبز در این منطقه افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: با احداث این پردیس، خیابان‌های عمان سامانی، ۱۵ متری طالقانی و سودان از بن‌بست خارج می‌شوند و این محل به لحاظ نزدیکی با حرم حضرت زینب (س) بنت موسی بن جعفر (ع) میزبان برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز خواهد شد.

کد خبر 771914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.