محدودیت ترافیکی جاده تیران به داران در روز تاسوعا

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون گفت: بعد از ظهر روز تاسوعا، جاده تیران به داران در محدوده جاده کمربندی این شهرستان محدودیت ترافیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، ذبیح الله ابراهیمی صبح امروز _یکشنبه بیست و چهارم تیر_ در جلسه هماهنگی مراسم‌های تاسوعا و عاشورا تیران و کرون اظهار کرد: مراسم روز تاسوعا بعد از ظهر دوشنبه در محل گلزار شهدای تیران با حضور هیئت‌های مذهبی همچون سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم مذهبی توأم با تجدید پیمان با شهدا است، مردم نیز در این برنامه‌ها شرکت کردند و در دیگر مناطق نیز مراسم‌هایی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون با اشاره به حجم بالای شهروندان و هیئت‌های مذهبی در گلزار شهدا، خاطرنشان کرد: محدودیت سرعت و ترافیکی در جاده کمربندی تیران به داران در محدوده این شهر لحاظ می‌شود و تردد در این محور باید تحت دستور پلیس راه انجام شود.

ابراهیمی ادامه داد: تیم راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پلیس راه با استقرار در نقاط مختلف جاده هدایت خودروها و هیئت‌های مذهبی را انجام می‌دهند و هیئت‌های مذهبی از پل زیرگذر برای رفت و آمد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه به همکاری مردم و تشکل‌های مذهبی نیاز است، اضافه کرد: ایمنی و امنیت مردم حائز اهمیت است و در این راستا متولیان هیئت‌های مذهبی باید با پلیس و دستگاه‌های امدادی همکاری کنند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون تصریح کرد: روز عاشورا نیز در محیط شهری و روستایی برگزار می‌شود و لازم است در این روز نیز هیئت‌های مذهبی با پلیس در مدیریت ترافیک شهر همکاری داشته باشند و محدودیت ترافیکی در محدوده مرکزی شهری لحاظ خواهد شد.

ابراهیمی رعایت اصول ایمنی را مهم دانست و گفت: پایش ایمنی مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و موکب‌های عزاداری توسط آتش شانی و خدمات ایمنی انجام شده است و هیئت‌های مذهبی باید در نصب داربست‌ها، حریم اداره برق را رعایت کنند.

وی افزود: تیم‌های امدادی و خدمات‌رسان آمادگی ارائه مشاوره برای پیشگیری از حوادث به هیئت‌های مذهبی و مساجد را دارند تا متولیان این امر در برگزاری مراسم‌های دچار مشکل نشوند.

کد خبر 771900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.