سبک‌های رزمی با کمتر از ۱۰۰۰ ورزشکار منحل می‌شوند

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: سبک‌های رزمی که کمتر از ۱۰۰۰ ورزشکار و ۱۰ نفر مربی داشته باشند، منحل می‌شوند و همه رؤسای سبک‌های مختلف ورزش رزمی در سطح کشور سه ماه فرصت دارند وضعیت خود را سامان دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، افشین هادی چگینی عصر امروز _شنبه بیست‌وسوم تیر_ در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین اظهار کرد: امروز انتخابات خوبی برای تعیین رئیس هیئت قزوین برگزار شد و از رئیس جدید هیئت انتظار داریم با تقویت وحدت و همدلی میان همه نامزدها و ورزشکاران و مربیان فصل جدیدی را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه رئیس جدید این هیئت باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند تا موفق شوند، اضافه کرد: در این رشته قهرمانان زیادی تحویل جامعه ورزش شده و خانم کربلایی اولین مدال رزمی را کسب کردند و با استعدادیابی می‌توانیم جوانان بیشتری را در میادین بین‌المللی و جهانی ببینیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی با اشاره به وجود هشت انجمن در این فدراسیون گفت: این هشت دارای تیم ملی هستند و بنا داریم به زودی سبک‌های رزمی را به صورت جدی ساماندهی و سازماندهی تشکیلاتی کنیم.

هادی چگینی ادامه داد: سبک‌های رزمی که کمتر از ۱۰۰۰ ورزشکار و ۱۰ نفر مربی داشته باشند، منحل می‌شوند و همه رؤسای سبک‌های مختلف ورزش رزمی در سطح کشور سه ماه فرصت دارند وضعیت خود را سامان دهند.

وی با اشاره به وضعیت اعزام تیم‌های ملی در حوزه ورزش‌های رزمی یادآور شد: سه اعزام در سال جاری داریم که آذرماه در المپیک داخل سالن حضور دارند و قزوین می‌تواند در برگزاری اردوها فعال‌تر باشد و میزبانی کند.

کد خبر 771780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.