جمع‌آوری و دستگیری ۴۷۵ معتاد و سوداگر مرگ در گیلان

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از اجرای نهمین مرحله طرح سه روزه آرامش در شهر با هدف تثبیت نقاط پاک‌سازی شده در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۴۷۵ نفر معتاد متجاهر، خرده‌فروش و قاچاقچی دستگیر و ۲۹ کیلو و ۵۳۳ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سردار حسین حسن‌پور امروز_شنبه بیست و سوم تیر_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، نهمین مرحله طرح آرامش در شهر با هدف تثبیت نقاط پاک‌سازی شده به مدت سه روز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به تعامل خوب فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه در اجرای این طرح، افزود: در این راستا، ۴۷۵ معتاد متجاهر، خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر نیز در سطح استان دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف هفت کیلو و ۴۹۱ گرم تریاک، ۲۰۷ گرم هروئین، ۱۵۵ گرم حشیش، ۲۷۸ گرم شیشه و ۱۴ کیلو و ۵۲۹ گرم سایر مواد مخدر از این افراد خبر داد و خاطرنشان کرد: معتادان از طریق دادگاه درمان‌مدار به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر معرفی و خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

حسن‌پور با تاکید بر اجرای مستمر اینگونه طرح‌ها تصریح کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر که زمینه‌ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه سال‌ها است که مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است، گفت: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

کد خبر 771742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.