اولویت تخصیص اعتبار با پروژه‌های قابل بهره‌برداری در آینده نزدیک باشد

استاندار سمنان گفت: تخصیص اعتبار با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌هایی را که قابلیت بهره‌برداری در هفته دولت و دهه فجر دارند، انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _شنبه بیست‌وسوم تیر_ در شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: تمام ما مسئول هستیم که تا لحظه آخر مسئولیت، نسبت به کار خود جدیت داشته باشیم و با تلاش بیشتر برای رضایتمندی مردم گام برداریم.

وی با قدردانی از مردم ولایت‌مدار استان که همواره در تمام زمینه‌ها خوش درخشیده و در انتخابات گذشته نیز با حضور و مشارکت ۵۵.۶۶ درصدی خود رشد مطلوبی را در بحث مشارکت در کشور ثبت کردند، افزود: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان در هر دو مرحله بر اساس چهار مؤلفه مورد تاکید مقام معظم رهبری، امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت به بهترین شکل ممکن برگزار شد و شاهد بی‌حاشیه‌ترین انتخابات در سایه مشارکت مطلوب مردم بودیم.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: امروز بالاترین مدال افتخار ما این است که در عمل، رفتار و کردار و گفتارمان خدمتگزار مردم بوده و شانی جز خدمت برای خود قائل نباشیم.

هاشمی با بیان اینکه بحث اعتبارات تملک دارایی استان ابلاغ و سهم شهرستان‌ها مشخص شده است، گفت: تخصیص اعتبار با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌هایی را که قابلیت بهره‌برداری در هفته دولت و دهه فجر دارند انجام شود.

وی ادامه داد: با افتتاح فاز سه و چهار سیکل ترکیبی نیروگاه شهید باکری در دور دوم سفر شهیدجمهور به استان ۳۶۶ مگاوات برق طی یک‌سال به شبکه اضافه شد و در حال حاضر ۳۰ مگاوات برق نیز از طریق نیروگاه‌های خورشیدی به شبکه تزریق می‌شود که ۲۸ مگاوات آن در دولت سیزدهم محقق شد.

استاندار سمنان گفت: در بحث تعهد اشتغال تا به امروز در سطح کشور اقدامات خوبی در استان صورت گرفته و در رتبه‌های برتر کشور قرار داریم، همچنین درباره خرید تضمینی گندم نیز تاکنون ۶۴ هزار تُن گندم خریداری شده است.

کد خبر 771637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.