صدور ۳۷۰۰ مجوز ایجاد واحد صنعتی در آذربایجان شرقی

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در دوران سه ساله فعالیت دولت سیزدهم، حدود ۳۷۰۰ مجوز تأسیس و توسعه صنایع مختلف صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، عبدالحمید سرتیپی صبح امروز _شنبه بیست‌وسوم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۳۶۵ فقره مجوز تأسیس و توسعه واحدهای صنعتی در استان صادر شده است که بر این اساس ۱۹۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای تأسیس یا توسعه واحدهای صنعتی در استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با تحقق اهداف یاد شده ۱۰ هزار شغل در بخش صنعت و معدن آذربایجان شرقی ایجاد می‌شود. در دوران سه ساله فعالیت دولت سیزدهم، حدود سه هزار و ۷۰۰ مجوز تأسیس و توسعه صنایع مختلف صادر شده است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بیشترین بخش رونق اقتصادی کشور از مسیر رونق تولید است و مصمم هستیم که از فعالان عرصه سرمایه‌گذاری در تولید حمایت کنیم.

سرتیپی با عنوان اینکه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از جمله مهم‌ترین اهداف حمایت از تولید است، اضافه کرد: با حمایت از تولید زمینه‌های توسعه آذربایجان شرقی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی بخش حمایت از سرمایه‌گذاری در این اداره کل، زمینه‌های رفع مشکل و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری است تاکید کرد: به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های استانی و کشوری درباره تسهیل سرمایه‌گذاری، جزو برنامه‌های راهبردی این اداره کل محسوب می‌شود.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: ایجاد رقابت‌پذیری و جذب سرمایه‌گذاری در استان را جدی تلقی می‌کنیم و بسته‌های لازم در این زمینه مهیا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در آذربایجان شرقی فعالیت دارند.

کد خبر 771614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.