فرصت یک هفته‌ای برای پرداخت حق بیمه کارکنان بازنشسته سال گذشته شهرداری سنندج

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: به کارفرمایان مهلت یک هفته‌ای داده شده است تا نسبت به پرداخت حق بیمه‌های معوقه اقدام و نتیجه را به شورای اسلامی شهر اعلام کنند، در صورت اقدام نکردن در مهلت مقرر، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی‌ویسی صبح امروز _شنبه بیست‌وسوم تیر_ در جلسه کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج، با اشاره به مشکل پرداخت نشدن حق بیمه سال ۱۴۰۲ کارگران شرکتی بازنشسته در برخی مناطق سنندج، از کارفرمایان خواست تا طی یک هفته نسبت به پرداخت حق بیمه‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت نشدن حق بیمه‌ها با گذشت چهار ماه از سال جدید قابل توجیه نیست، افزود: پرداخت نکردن حق بیمه، کارگران بازنشسته را از دریافت حقوق بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی محروم می‌کند که این امر تبعات منفی برای معیشت و زندگی این افراد و خانواده‌هایشان خواهد داشت.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: در این راستا طی مکاتبه‌ای به این کارفرمایان مهلت یک هفته‌ای داده شده تا نسبت به پرداخت حق بیمه‌های معوقه اقدام و نتیجه را به شورای اسلامی شهر اعلام کنند.

علی‌ویسی تاکید کرد: در صورت اقدام نکردن در مهلت مقرر، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش ایمنا، جلسه کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج با حضور اعضای شورا، شهروندان، معاون و مدیران نواحی شهرداری جهت بررسی مکاتبات همشهریان برگزار شد که در این جلسه به درخواست‌های مردمی در خصوص آشفتگی حوزه نیروهای حجمی، ساخت‌وساز غیرمجاز و پرداخت نشدن مانده معوق حق بیمه همکاران شرکتی بازنشسته نیز رسیدگی شد.

کد خبر 771546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.