اختصاص اعتبار  ۹۵ میلیارد ریالی برای ارتقای کیفی فضای سبز صفه

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پارک کوهستانی صفه با داشتن حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز یکی از نقاط مهم تفرجگاهی و گردشگری کلان‌شهر اصفهان است، گفت: حدود ۹۵ میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای کیفی فضای سبز پارک کوهستانی صفه در سال جاری پیش‌بینی شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پارک کوهستانی صفه با داشتن حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز یکی از نقاط مهم تفرجگاهی و گردشگری کلان‌شهر اصفهان است.

وی افزود: فضای سبز پارک کوهستانی صفه نتیجه چهار دهه فعالیت و تلاش مجموعه شهرداری در ایجاد عرصه فضای سبز برای استفاده شهروندان و بهبود شرایط و استانداردهای زیست‌محیطی این کلان‌شهر بوده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: حفظ، نگهداری و ارتقای کیفی این مجموعه با وجود شرایط سخت توپوگرافی، کمبود منابع آبی و سایر موارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کارگر گفت: در راستای انجام این وظیفه شهرداری این منطقه با تعریف پروژه‌های بهبود کیفی فضای سبز، واکاری و کاشت گونه‌های مقاوم در راستای تغییر الگوی کشت، ترمیم سیستم آبیاری قطره‌ای فرسوده و مستهلک، اصلاح و بهبود شبکه توزیع آب فضای سبز و بهبود و اصلاح سیستم فیلتراسیون مخازن آب حدود ۹۵ میلیارد ریال اعتبار برای این امر در سال جاری اختصاص داده است.

وی ادامه داد: از عموم شهروندان و گردشگران و علاقه‌مندان به کوه و طبیعت انتظار می‌رود با استفاده صحیح از این محیط سرسبز، تخریب نکردن و توجه بیشتر به نگهداری از پوشش گیاهی و فضای سبز، شهرداری را در حفظ این مجموعه یاری کنند.

کد خبر 771523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.