دهیاران مشاوران آگاه و بازوان توانمند دولت هستند

فرماندار کاشان گفت: دهیاران مشاوران آگاه، بازوان توانمند و مجریان قوی دولت در مسیر خدمت به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، صبح جمعه _بیست‌ودوم تیر_ در حاشیه در نشست مشترک دهیاران روستاها که با هدف طرح و بررسی مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان کاشان برگزار شد، اظهار کرد: طی یک سال گذشته بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال به روستاهای کاشان اختصاص داده شده است.

وی افزود: در شهرستان کاشان روستاها و دهیاری‌هایی وجود دارد که با برخی از شهرها و شهرداری‌های کشور از نظر سازماندهی، وسعت فضایی، نیروی انسانی و سطح ارائه خدمات برابری می‌کند، این نشان‌دهنده برنامه‌ریزی مناسب و کارهای خوبی است که تا به امروز در این شهرستان انجام شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان ادامه داد: در موضوع بهسازی روستاها باوجود مسائلی که در افق طرح‌های هادی داریم و برخی بازنگری‌هایی که در بعضی از موارد مانند تعریف کاربری‌ها، تراکم ساخت و حریم می‌بایست انجام شود، اما اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام شده که باید شکرگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش‌های شما باشیم.

محمدی فشارکی افزود: حل مشکلات و رفع کاستی‌های موجود در روستاها و تلاش در جهت برنامه‌ریزی مناسب و طراحی در جهت رشد و ارتقا همه جانبه محیط زندگی مردم در روستاها از وظایف مهم و اساسی دهیاران است که باید با حمایت اعضای شورا شما دهیاران به فضای مطالبه‌گری و پیگیری مجدانه وارد شوید.

وی گفت: جذب، کسب و ایجاد درآمدهای پایدار یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه اساسی مدیریت روستاها قرار گیرد, همچنین ایجاد رابطه همدلی و اتحاد بر مبنای صداقت کامل با مردم و اهالی و بهره‌گیری از نظرات و تجربیات نخبگان و افراد شاخص و استفاده از خرد جمعی و مشورت در امور در کنار افزایش مهارت‌های فردی، تحصیلات و تجربیات باید در دستورکار هر دهیار قرار گیرد.

سرپرست ویژه شهرستان کاشان اظهار داشت: امروز وقت آن رسیده که با همدلی و اتحاد در مسیر خدمت به مردم تمام تلاش خود را در مسیر ساخت یک کاشان قوی، طلایی و برتر به کار گیریم؛ تصمیمات کارشناسی، احترام به خرد جمعی و رأی مردم، تکیه بر نقاط قوت و استفاده از نیروی انسانی کارآمد و مؤثر در کنار پیگیری مجدانه و سعی و تلاش شما هموار کننده مسیر خدمت، زمینه ساز جلب رضایت و ایجادکننده حس امید و اطمینان در دل‌های اهالی روستا است.

کد خبر 771412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.