رئیس جمهور منتخب به مشکلات اقتصادی رسیدگی کند

امام جمعه تیران و کرون با اشاره به وضعیت نامناسبت اقتصادی و معیشتی، گفت: رئیس جمهور منتخب مشکلات اقتصادی را در اولویت همه بخش‌های دولت قرار داده و به آن‌ها رسیدگی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز _جمعه بیست‌ودوم تیر_ در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تیران که در محل حسینه قدیم برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات با مشارکت حدود ۵۰ درصدی برگزاری و رئیس جمهور جدید کشورمان انتخاب شد.

وی افزود: مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دیپلماسی و مشارکت مردمی را در تعیین سرنوشت کشور به جهانیان نشان داد و با انتخاب رئیس جمهور جدید باید همه در کنار همدیگر با همدلی به رفع مشکلات کمک کرد.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه دوران رقابت کاندیدها و هواداران آنان تمام شده، تصریح کرد: در حال حاضر باید رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شده و همدلانه به حل مشکلات از جمله دغدغه‌های اقتصادی رسیدگی شود.

رشیدیان ادامه داد: رئیس جمهور منتخب مشکلات اقتصادی را در اولویت همه بخش‌های دولت قرار داده و به آن‌ها به ویژه در حوزه مسکن رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه یک سوم مردم کشورمان اجاره نشین هستند، خاطرنشان کرد: وضعیت سختی برای تأمین اجاره و ساخت مسکن به مردم تحمیل شده و این وضعیت باید اصلاح و مسئولان امر به آن رسیدگی کنند.

امام جمعه تیران و کرون اضافه کرد: با حمایت از حوزه مسکن ۱۳۰ شغل در کشور فعال شده و این‌گونه اقتصاد و معیشت جامعه نیز بهبود پیدا خواهد کرد.

رشیدیان با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص کنترل افزایش نرخ اجاره‌ها در کشور، گفت: این قانون اجرا نمی‌شود و همین غفلت باعث بروز مشکلات زیادی شده که مسئولان امر به این موضوع بپردازند و با متخلفان برخورد کنند.

وی یادآور شد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات نیز همراهی نداشته و متقاضیان وام‌های خود را نمی‌توانند دریافت کنند و با وجود شرایط سخت معیشتی و اجاره‌بهای بالا و عدم پرداخت تسهیلات نارضایتی بین مردم به وجود آمده است.

امام جمعه تیران به ساخت پهباد توسط یمن و نقش آن در ساقط کردن یک کشتی نظامی، اذعان داشت: اگر رژیم صهیونیستی قصد حمله به لبنان را پیدا کند، یمنی‌ها پاسخ محکمی به آنان خواهد داد.

رشیدیان ادامه داد: گروه‌های مقاومت از موضع خود کوتاه نیامد و در برابر دشمن استقامت می‌کنند و رژیم صهیونیستی نیز از داخل و خارج در مسیر نابودی قرار گرفته است.

وی به تعطیلی یک ماهه دفتر پیشخوان پلیس در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعطیلی مرکز بر اساس تخلفات متولی آن بوده و پلیس بازگشایی و ادامه کار این دفتر را پیگیری می‌کند.

امام جمعه تیران و کرون خاطرنشان کرد: تعطیلی مرکز پلیس +۱۰ باعث زحمت مردم شده و باید برای انجام امورات خود به دیگر شهرها مراجعه کنند.

کد خبر 771392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.