لزوم بهره‌گیری رئیس‌جمهور از ظرفیت متخصصان دلسوز

امام جمعه موقت زنجان بهره‌گیری از ظرفیت‌های متخصصان دلسوز را از انتظارات رئیس جمهور منتخب عنوان کرد و گفت: تحقق این مهم می‌تواند چشم‌انداز بهتری را در کشور ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیات امروز _جمعه بیست‌ودوم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با نگاهی به اسفند سال گذشته تا هفته گذشته، می‌توان به این مهم پی برد که چهار انتخابات دور اول و دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و دور اول و دوم ریاست جمهوری در کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این چهار انتخابات در سایه امنیت، وفاق و آرامش برگزار شد، افزود: باید خداوند را شاکر بود که پس از ۵۴ روز از واقعه شهدای خدمت به ویژه شهید خدمت آیت‌الله رئیسی جانشین او تعیین و همه ملت ایران پای صندوق‌های رأی آمدند.

خطیب نماز جمعه زنجان با تاکید بر اینکه رهبری نقش اساسی در برگزاری انتخابات پر صلابت ریاست جمهوری و حفظ آرامش ایجاد شده داشت، گفت: هم‌اکنون مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب شده و باید گفت او رئیس جمهور همه است.

بیات با بیان اینکه فضای قبل انتخاباتی چیز دیگری بود، ادامه داد: هم اکنون رئیس جمهور منتخب مردم سر کار آمده و وظیفه بر این است که او را همراهی کنیم تا بیش از گذشته به کشور خدمت کند.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه باید از تاریخ درس گرفت اظهار داشت: از رئیس جمهور منتخب انتظار بر این است در مسیر رهبری حرکت کرده و علاوه بر آن وفاق ملی را افزایش دهد.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های متخصصان دلسوز را از دیگر انتظارات رئیس جمهور منتخب عنوان کرد و گفت: تحقق این مهم می‌تواند چشم‌انداز بهتری را در کشور ایجاد کند.

بیات همچنین تقویت جبهه مقاومت را از دیگر مؤلفه‌های مورد توجه رهبر کبیر و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت رئیس جمهور منتخب علاوه بر توجه به این موضوع مهم نیز مبارزه با فساد و توزیع عادلانه منابع و امکانات را در اقصی نقاط کشور بیش از گذشته مد نظر قرار دهد.

خطیب نماز جمعه زنجان با بیان اینکه معیشت مردم اولویت اساسی و اول رئیس جمهور منتخب باشد، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسد و و رئیس جمهور در راستای رفع مشکلات بیش از گذشته تلاش کند.

وی یادآوری کرد: سنجش و معیار و عملکرد رئیس جمهور به ۴ سال بعد باز می‌گردد که امیدواریم اقدامات کنونی موجب سربلندی و رشد کشور باشد.

کد خبر 771382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.