مسئولان استانی پیگیر مصوبات سفر دوم رئیس‌جمهور شهید به مازندران باشند

امام جمعه ساری با اشاره به مصوبات سفر دوم رئیس‌جمهور شهید و هیئت دولت به مازندران از مسئولان استانی و استاندار خواستار پیگیری این مصوبات و اجرایی شدن آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام سیدحسین شفیعی عصر امروز_جمعه پانزدهم تیر _ در جمع نمازگزاران مرکز استان واقع در مصلی ساری با اشاره به مناسبات پیش‌رو در کشور اظهار کرد: در هفته گذشته چهلمین روز حادثه شهادت رئیس‌جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت را پشت‌سر گذاشتیم که در آن ایام مراسم متعددی در خور شأن این بزرگواران در سراسر کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه مردم مازندران به نوعی از خیلی از افراد کشور بیشتر سوختندد، افزود: این استان طی سفر دوم شهید جمهور استقبال باشکوهی داشتند به خاطر همین شهادت ایشان، آن‌ها را متأثر کرد.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه با توجه به سفر ایشان از سرپرست رئیس‌جمهور خواستار پیگیری آخرین مصوبات سفر شهید آیت‌الله رئیسی به مازندران هستیم، عنوان کرد: بودجه لازم و مصوبات این سفر فراموش نشود، چرا که مردم این استان نیاز دارند؛ اجرای این طرح‌های مصوباتی اجرایی شود.

شفیعی با اشاره به اینکه مسئولان استانی و استاندار مازندران پیگیر مصوبات این سفر باشند، افزود: مردم این استان به مسئولان امر امیدوار و خوش‌بین بر اجرای این مصوبات هستند.

وی با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم غزه، رفح و فلسطین مطرح کرد: در این جنایات صدها خیانت‌های فسادآور آمریکا ستمکار و کشورهای بی‌رحم پشت پرده با به شهادت رساندن کودکان و زنان بی‌گناه طی این ماه‌ها اتفاق افتاده است.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه جنایات این ستمگران دل بسیاری از مردم دنیا را به درد آورده و تظاهرات بی‌شماری در سطح جهان علیه رژیم اسرائیل برپا شده است، اظهار داشت: انتظار این است رئیس‌جمهور منتخب این دوره انتخابات دستش در دست صهیونیستی، آمریکا و جنایتکاران علیه مردم فلسطین و غزه قرار نگیرد و مدافع خون ریخته شده این کودکان و زنان مظلوم باشد.

شفیعی با بیان اینکه با توجه به برگزاری انتخابات در حال اجرا نکاتی متعددی وجود دارد، گفت: یکی از گل‌های نظام برگزاری این انتخابات است و به نوعی یکی از داده‌های امام (ره) است.

وی حضور مردم در عرصه انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: باید با کمک کارشناسان و تحلیل‌گران به بررسی میزان بالای مردم که پای صندوق‌های رأی نیامدند، پرداخت و فهمید که مشکل اساسی در کجاست.

خطیب نماز جمعه ساری عامل عمده بر نیامدن این مردم کارکرد غلط مسئولان دوره‌های قبلی بیان کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به برگزاری این انتخابات یکی از نازیبایی‌ها در دوران مناظره‌ها توهین به شهدا و مردم بوده است، افزود: اگرچه بعد از آن عذرخواهی کردند اما با این توهین دل خانواده‌های شهدا را به درد آوردند.

شفیعی با اشاره به اینکه عزت امروز ایران بیشتر از گذشته است و در دنیا جایگاه خاصی قرار گرفتیم، عنوان کرد: منتخب رئیس‌جمهور پس از پیروزی امید را به مردم دهند و متکی به آمریکا و برجام نباشند و راه شهید رئیسی را ادامه دهند.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه نتیجه انتخابات هر آن‌چه باشد مردم از آن استقبال می‌کنند و به دنبال اغتشاش سال ۸۸ نخواهیم بود، اظهار داشت: امیددهی، رفع مشکلات مردم، کارهای جهادگرانه، توسعه کشور مهم‌ترین راه رئیس‌جمهور منتخب مردم باشد.

وی با اشاره به در آستانه قرار گرفتن ماه محرم خاطرنشان کرد: مردم از این محرم آماده کرده و بهره بگیرند و برکات بسیاری در این ایام وجود دارد، برنامه‌های مختلفی در نقاط متعدد مازندران باشکوه برگزار شود و عزاداری‌ها با سه بعد عاطفی و احساسی، معرفتی و شناختی، عملی و رفتاری همراه باشد.

کد خبر 769351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.