روایت وزیر فرهنگ از تلاش هنرمندان برای به تصویر کشیدن خدمات شهیدِ جمهور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: در زمانی کمتر از پنجاه روز، نویسندگان و پژوهشگران گرانقدری پیرامون زندگی و کارنامه رئیس‌جمهور شهیدمان آثار ارزشمندی به رشته تحریر درآوردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله (ع) با یاد شهدای پرواز نوشت:

«مراسم سوگواری اباعبدالله که به یاد شهدای پرواز برگزار شد، گفتم شهدا چنین هستند: جسم پاک آنان که می‌رود، اندیشه مطهرشان جانی دوباره می‌گیرد و قلوب تازه‌ای را تسخیر می‌کند.

‎#آیت‌الله_رئیسی بر چنین قله‌ای ایستاده و انبوهِ تولیدات فرهنگی نیز درباره ایشان گویای چنین حقیقتی است‌.

در زمانی کمتر از پنجاه روز، نویسندگان و پژوهشگران گرانقدری پیرامون زندگی و کارنامه رئیس‌جمهور شهیدمان آثار ارزشمندی به رشته تحریر درآوردند.

با حضور دکتر مخبر و… برخی از این کتب و آثار نمایشی و تجسمی را در تالار وحدت رونمایی کردیم.

‏سخنرانی خانم دکتر ‎#ریحانه_سادات_رئیسی که روایتی از نحوه مواجهه مردم دیگر کشورها با شهادت رئیس‌جمهور بود، گرچه تأثر بسیار حضار را برانگیخت، اما عمق نفوذ آیت‌الله رئیسی را در میان همه مردمان آزاده جهان نشان داد.

بر خود فرض می‌دانم ضمن سپاسگزاری از مدعوین ارجمند، از جامعه فرهنگی و هنری نجیب ایران بزرگ تشکر کنم؛ در ۳ سال گذشته یک اتحاد مثال‌زدنی میان آن‌ها و خدمتگزاران ‎#دولت_مردمی به وجود آمد که سرمایه ارزشمندی برای کشور است.

امیدوارم این اتحاد و همدلی در آینده نیز استمرار یابد؛ ان‌شاءالله.»

روایت وزیر فرهنگ از تلاش هنرمندان برای به تصویر کشیدن خدمات شهیدِ جمهور

کد خبر 771370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.