هم‌نوایی مادران علوی‌تبار مازندرانی با رباب کربلا+ فیلم

مادران علوی‌تباران مازندرانی همزمان با مادران سرزمین انقلابی با رباب مادر صبور و طفل شش ماهه کربلا هم‌نوایی سر دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، با طفل به بغل وقتی وارد این محفل معنوی شد گفت آمدم کودک نذر کرده‌ام را برای طفل شش ماهه کربلا هدیه کنم و بیعت با مادر داغدیده ببندم که خون فرزندت به هدر نخواهد رفت.

مادران علوی‌تباران که طفلان‌شان را محکم بر بغل گرفته بودند، برای لحظه‌ای نمی‌گذاشتند اشکی بر چشمان فرزندشان جاری شود و یا ثانیه‌ای تشنگی و گرسنگی بکشند.

هم‌نوایی مادران علوی‌تبار مازندرانی با رباب کربلا+ فیلم

این مادران وقتی آن جامه‌های سبز و سفید با سربندهای رنگارنگ یا علی‌اصغر (ع) بر تن فرزندانشان می‌پوشاندند از همان زمان نیت کردند تا باب الحوائج (ع) ضامن سلامتی‌شان باشد.

امروز مادران علوی‌تباران مازندران در این مجمع بین‌المللی شیرخوارگان با حزن و اندوه خاصی همراه آن مادر صبور و تشنه بر لب حماسه حسینی کربلا شدند و کودک‌شان را وقف راه طفل این رباب کربلا کردند.

هم‌نوایی مادران علوی‌تبار مازندرانی با رباب کربلا+ فیلم

مادرانی که گهواره شش ماهه وارد صحن آستانه امام‌زاده ابراهیم شهرستان آمل شدند بی‌امان برای رباب گریه سردادند و با نوای مداح اهل بیت لالایی برای طفل شش ماهه غرق در خون دشت تقوا سردادند.

نوایی که تا پایان این همایش بین‌المللی با قرائت نذرنامه شور خاصی گرفت و مادران با صدایی رسا و بغضی بر گلو خفته کودک‌شان را نذر علی‌اصغر (ع) آن پدر مصیبت دیده کردند و از خدای مهربان خواستند تا راه حسین (ع) با سلامتی فرزندشان تداوم یابد.

کد خبر 771358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.