اجرای روکش آسفالت در محور قدیم ساوه_تهران با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت در محور قدیم ساوه_تهران در محدوده شهرستان زرندیه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، محمدهادی نوروزی با اشاره به برنامه‌های اجرایی مورد نظر برای ارتقا رویه آسفالتی در راه‌های ارتباطی شهرستان زرندیه اظهار کرد: در حال حاضر کارگاه دوم اجرای روکش آسفالت در محور قدیم ساوه - تهران شروع شده و اکنون در محدوده زیرگذر راه‌آهن پرندک فعال است.

وی اعتبار این پروژه را ۲۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: فاز نخست این طرح به صورت دو لایه روکش آسفالت به طول تقریبی یک هزار و ۸۰۰ متر در محدوده زیرگذر راه‌آهن پرندک در حال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: در فاز بعدی در امتداد مسیر برای رفع خرابی‌های مقطعی ادامه خواهد داشت.

نوروزی ادامه داد: اجرای روکش آسفالت بلوار مامونیه در این مسیر دیگر پروژه‌ای است که امسال در این شهرستان اجرا شده است.

وی گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت در محور قدیم ساوه - تهران در محدوده شهرستان زرندیه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال شروع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: در نظر داریم برای ارتقای رویه آسفالتی محور ساوه_بوئین‌زهرا در محدوده شهرستان زرندیه نسبت به لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت اقدامات قابل توجهی انجام دهیم تا کاربران جاده‌ای از خدمات مطلوبی بهره ببرند.

کد خبر 771193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.