بازدید نایب‌رئیس شورای شهر اصفهان از پروژه‌های جدید تفریحی شهر رویاها

به‌دنبال اقدامات توسعه محور شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در عرصه‌های تفریح و سرگرمی،  نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از ظرفیت‌های جدید تفریحی و گردشگری مجموعه شهر رویاها بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سیدامیر سامع، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی اصفهان، مهدی قائلی، مدیر ناژوان شهرداری اصفهان، حمید عصارزادگان، مدیرعامل شرکت سامان گستر و جواد کاغذچی، مدیرعامل شرکت به‌سامان تجارت نقش جهان با حضور در شهربازی شهر رویاها، به بازدید از ظرفیت‌های جدید تفریحی، گردشگری و غذایی این مجموعه پرداختند.

بازدید نایب رئیس شورای شهر اصفهان از پروژه‌های جدید تفریحی شهر رویاها

در حاشیه این بازدید درباره ایجاد ظرفیت‌های جدید مرتبط با استعدادهای فعالیتی موجود در شهرداری اصفهان و شرکت‌های تابعه آن بحث و تبادل نظر شد و درباره نقطه‌گذاری ظرفیت‌های جدید تفریحی نیز به مذاکره پرداختند.

بازدید نایب رئیس شورای شهر اصفهان از پروژه‌های جدید تفریحی شهر رویاها

سعید ساکت مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در این بازدید درباره اجرای طرح‌های جدید از جمله نخستین اکتیویت گیم ایران، نخستین وی‌آرلند استان اصفهان، بلندترین ادونچر پارک استان اصفهان توضیحاتی را ارائه و از این ظرفیت‌های جدید بازدید به عمل آمد.

بازدید نایب رئیس شورای شهر اصفهان از پروژه‌های جدید تفریحی شهر رویاها

در جریان این بازدید ضمن آشنایی با روند و سازوکار فعالیتی بازی‌های جدید، بر حفظ ایمنی و استمرار ویژه بر رعایت اصول استاندارد تأکید شد، همچنین مدیرعامل شرکت توسعه سیاحتی سپاهان توضیحاتی درباره پروژه پردیس سینمایی شهر رویاها ارائه داد.

کد خبر 771151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    0 0
    چرابقیه شهرامکانات تفریحی نداره یاکمه
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
    4 0
    باید پارک سبز سر پوشیده و خنک و همراه با آلاچیق برای خانواده ها و یک روز فراغت خوش و کنار بچه ها باشد و چشمه زیبا با آبنماها و بازیهای تفریحی برای خانواده ها درست کنیم ضمنا از هوای آلوده و سر وصدا و موتور سواران و دوچرخه سواران جلوگیری میشود و محیطی جهت ورزش های همگانی وپیاده روی ایجاد نمود و در تابستان چون هوا خیلی گرم است در این محیط ها از چیلر سرمایشی استفاده گردد
  • اراز IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    1 0
    با غدیر پارک‌مشتاق ..من باغ فدک خودم نرفتم اما ازش بد نشنیدم ..هست مکان هایی که این جور که شما دوست عزیز دارند.باغ گلها اول خیابان سلمان فارسی ..مشتاق اول ..ورودیش گران نیست اما واقعا توش رویایی ..برید حتما