ورودی مشهد از سمت سرخس، کارکرد صنعتی دارد

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ورودی مشهد از سمت سرخس، یک محور ترانزیتی است که از این محور بار و کالا جابه‌جا می‌شود و کارکرد صنعتی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، پوریا محمدیان‌یزدی صبح امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم تیر_ پوریا محمدیان‌یزدی در مراسم بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس با مشهد روی مسیل طرق در شهرک شهید باهنر و بهسازی دیواره و کفسازی مسیل طرق اظهار کرد: ترافیک برون شهری مشهد از چندین محور وارد شهر می‌شود، اصلی ترین ورودی‌ها از سمت شهرستان‌های نیشابور و قوچان است.

وی افزود: ورودی مشهد از سمت سرخس، یک محور ترانزیتی است که از این محور بار و کالا جابه‌جا می‌شود و کارکرد صنعتی دارد.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در طول سالیان مختلف سکونت مردم در این محور شکل گرفته است و با پروژه‌ای که توسط شورا سیاست‌گذاری شد این محور ساماندهی می‌شود.

محمدیان‌یزدی افزود: طول مسیر جاده و دوربرگردان این پروژه ۳۰۰ متر و طول پل ۶۰ متر است، همچنین عرشه بتنی تعریض شده این به طول ۱۱.۵ متر با شش دهانه هشت متری اجرا شده است.

وی در پایان گفت: ساماندهی مسیل طرق به طول دو با ارتفاع ۵۰ متر و دیواره چهار متر اجرایی شد که در این دو سیل اخیر اثر این اقدام مثبت را دیدیم.

کد خبر 771126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.