برای ۱۱۵ نانوایی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای ۱۱۵ نانوایی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

مجید گلشنی‌منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد واحدهای صنفی در استان زنجان بیش از ۴۰ هزار واحد است که بخش اعظمی از آن در شهر زنجان متمرکز است.

وی با اشاره به اینکه در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی، بازرسی‌های مستمر در قالب گشت سیار و همچنین گشت نامحسوس انجام می‌شود، اضافه کرد: در سه ماهه نخست سال‌جاری، سه هزار و ۱۳ مورد بازرسی از صنوف استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در این مدت بازرسی از اصناف استان ۳۵ درصد رشد پیدا کرده است، اضافه کرد: در راستای همین بازرسی‌ها برای ۸۳۴ واحد صنفی پرونده تخلفاتی تشکیل شد که ارزش ریالی پرونده‌ها ۲۶۰ میلیارد ریال گزارش شده است.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مردمی بیشترین بازدید از اصناف در حوزه نانوایی‌ها بوده است که در همین راستا برای ۱۱۵ نانوایی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

گلشنی‌منفرد همچنین از افزایش ۱۵ درصدی شکایات مردمی در این مدت خبر داد و افزود: ۳۸۵ شکایت مردمی دریافت شد که پیگیری‌های لازم صورت گرفت و نتایج بازرسی‌ها به افراد اعلام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه شماره تماس ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در همه شهرهای کشور آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی در مورد تخلفات اقتصادی است، افزود: گزارش‌دهندگان با اخذ کد رهگیری می‌توانند گزارش یا شکایات خود را پیگیری کنند.

کد خبر 771125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.