رئیس هیئت تنیس روی میز استان قزوین انتخاب شد

در مجمع انتخاباتی امروز هیئت تنیس روی میز استان قزوین، داوود محمدی با کسب ۱۹ رأی برای ۴ سال به‌عنوان ریاست هیئت تنیس روی میز استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مجمع عمومی و انتخابات رئیس هیئت تنیس روی میز استان قزوین امروز _چهارشنبه بیستم تیر_ با حضور علی قارداشی رئیس فدراسیون برگزار شد و در نهایت داود محمدی تنها نامزد هیئت توانست با کسب اکثریت آرا و ۱۹ رأی برای چهار سال به عنوان ریاست هیئت تنیس روی میز استان قزوین انتخاب شد.

باشگاه‌های خصوصی تنیس به حمایت دولت نیازمندند

داوود محمدی، رئیس هیئت تنیس روی میز استان قزوین در این مجمع انتخاباتی با اشاره به استعفای قبلی خود به خاطر نامزدی نمایندگی مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس اظهار کرد: بسیار امیدوار هستیم که با شناسایی استعدادها بتوانیم در مسیر اعتلای این رشته تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از نقایص ما در گذشته نداشتن سالن اختصاصی مناسب و نبود باشگاه‌های ورزشی خصوصی بود که با پیگیری انجام‌شده امروز در شهر قزوین یک سالن اختصاصی داریم و دو باشگاه خصوصی هم به زودی در قزوین و تاکستان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد که فضای بیشتری در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان با اشاره به افتتاح ۲ باشگاه جدید در شهر قزوین در ماه‌های اخیر گفت: باشگاه‌داری در این رشته ورزشی توسط بخش خصوصی مقرون به صرفه نیست، چون در یک سالن معمولی ۵ میز بیشتر جا نمی‌گیرد.

محمدی ادامه داد: در باشگاه‌داری خصوصی شما تعداد ورزشکار محدودی را جذب می‌کنید و درآمد زیادی کسب نمی‌شود، اما در یک رشته مثل رزمی در همان فضا می‌توانید ۲۰۰ نفر را ثبت نام کنید و به یک سود منطقی برسید.

وی یادآور شد: بنابراین باید حمایت‌های دولتی در این رشته‌ها بیشتر شود تا شاهد راه‌اندازی باشگاه‌های خصوصی بیشتری باشیم تا قهرمان‌پروری گسترش یابد، زیرا کیفیت مولود کمیت است و باید جوانان و نوجوانان بیشتری جذب شود تا به موفقیت برسیم.

رئیس هیئت پینگ‌پونگ استان قزوین میزبانی از اردوهای تیم ملی و توسعه برنامه‌های آموزشی برای مربیان، داوران و ورزشکاران در زمره برنامه‌های جدید خود برشمرد و گفت: برگزاری اردوهای مشترک ورزشی، ساماندهی خوابگاه‌ها برای اردوهای بین‌المللی، توسعه بخش همگانی با کمک شهرداری‌ها و نصب میزهای بتنی در بوستان‌ها برای فراگیر شدن آن از اقدامات آینده خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: برای تأمین فضا برای ورزش بانوان، ارتقای کلاس‌های مربی‌گری و داوری آن‌ها هم اقدام خواهیم کرد و در شهرستان‌ها مشکل فضا و سالن اختصاصی داریم که در راستای قهرمان پروری باید با مشارکت بخش خصوصی بتوانیم سالن‌های اختصاصی ایجاد کنیم تا شاهد اعتلای این رشته باشیم.

وی افزود: دنبال این هستیم در هر شهرستان یک سالن ورزشی اختصاصی تنیس روی میز داشته باشیم و اگر زمین آن تأمین شود، آماده تجهیز آن به امکانات ورزشی هستیم.

به گزارش ایمنا، داوود محمدی پیشتر دو دوره نمایندگی مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس را بر عهده داشته و ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از جمله سوابق رئیس هیئت تنیس استان قزوین محسوب می‌شود.

کد خبر 771065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.