مشکل افت فشار آب در دهلران بر طرف شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مشکل افت فشار آب در نقاطی از شهر دهلران که به علت نقص فنی در ایستگاه پمپاژ مرکزی آب شرب اتفاق افتاده بود، کاملا برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی امروز _ چهارشنبه بیستم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و جهادی تمامی نیروهای آب و فاضلاب شهرستان دهلران و در کمتر از دو ساعت مشکل نقص فنی ایستگاه پمپاژ این شهر مرتفع و پمپ افقی جدید در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ضمن پوزش از مشکل ایجاد شده در ارائه خدمت به مردم، ادامه داد: با شروع فصل گرم سال و استفاده از حداکثر توان خطوط انتقال و الکتروپمپ ها، بروز اینگونه حوادث امری طبیعی و دور از انتظار نیست که می‌طلبد با مدیریت بهینه مصرف، ساعات افت فشار را مدیریت نمائیم.

مدیرعامل آبفای استان ایلام تصریح کرد: در راستای جلوگیری از تکرار این مشکل الکترو پمپ رزرو نیز در محل ایستگاه پمپاژ نصب شد.

محمدی تاکید کرد: هر چند مشکلات در حوزه توزیع عادلانه آب را نفی نمی‌کنیم اما مجموعه آبفای استان با تمام توان پای کار بوده و از هیچ کوششی برای رفع دغدغه و نگرانی‌های مردم فروگذار نخواهند کرد.

کد خبر 771030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.