نظافت و شست‌وشوی معابر شهر اصفهان در ایام محرم/ تفاله چای موکب‌ها جمع‌آوری می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: همچون سال‌های گذشته، پیش از آغاز ایام محرم، عملیات نظافت و شست‌وشوی معابر منتهی به اماکن برگزاری مراسم عزاداری، مساجد و موکب‌ها انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، غلامرضا ساکتی اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند همچون سال‌های گذشته، پیش از آغاز ایام محرم، عملیات نظافت و شست‌وشوی معابر منتهی به اماکن برگزاری مراسم عزاداری، مساجد و موکب‌ها را آغاز کرده و این محل‌ها را به‌نحو شایسته‌ای برای برپایی برنامه‌های عزاداری آماده کرده است.

وی افزود: در همین راستا، پاکبان‌ها به‌صورت منظم، ایستگاه‌های صلواتی و مراکز عزاداری را شست‌وشو و پاکسازی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در ادامه طرح جمع‌آوری تفاله چای از ایستگاه‌های صلواتی و هیئت‌های عزاداری در سال گذشته، تعدادی مخزن با سبد آبکش، به هیئت‌ها تحویل داده شده است تا تفاله‌های چای خشک شده امسال نیز مورد جمع‌آوری و بهره‌وری قرار گیرد.

ساکتی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود تا در این ایام عزاداری و سوگواری‌، توجه ویژه به رعایت کردن نظافت و رها نکردن ظروف یک‌بار مصرف داشته باشند، زیرا همکاری آن‌ها در این زمینه موجب جلوگیری از زحمت اضافه پاکبان و هر چه بهتر برگزار شدن عزاداری‌ها می‌شود.

کد خبر 771021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.