توزیع عادلانه اعتبارات در مناطق محروم از ویژگی‌های دولت سیزدهم است

استاندار گیلان یکی از ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم را توزیع عادلانه اعتبارات در بین مناطق محروم دانست و گفت: توزیع اعتبارات در استان را بر اساس محرومیت تنظیم کردیم و سه درصد درآمد نفتی مربوط به مناطق محروم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز_چهارشنبه بیستم تیر_ در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه صنعتی، عمرانی و اقتصادی در گیلان به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان را بعد از تکمیل به سرعت به بهره‌برداری رساندیم و معطل افتتاح آن نبودیم هر چند برخی از این پروژه‌ها در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار استان با افزایش ۱۰ درصدی مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حماسه آفریدند و نشان دادند همواره پای انقلاب اسلامی هستند.

عباسی با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در گیلان در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، تصریح کرد: در چهار ماه گذشته سه انتخابات را در سلامت و امنیت کامل برگزار کردیم و حتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی درخواست بازشماری برخی از صندوق‌ها را داشتند که به خوبی و درستی انجام شد و این امر نشان می‌دهد تمامی مسؤولان مرتبط با برگزاری انتخابات در صحت و سلامت کامل برای برگزاری انتخابات تلاش کردند.

وی با اشاره به نقش شهدای خدمت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: شهید رئیسی، امیر عبدالهیان، نورانی، انصاری و دیگر شهدای خدمت نشان دادند می‌توان در راه خدمت به مردم شهید شد.

استاندار گیلان یکی از اهداف دولت سیزدهم را خدمت به مردم تا روز تنفیذ رئیس جمهور منتخب دانست و گفت: از روز شهادت شهید جمهور تا به امروز و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، در اجرای تعهد برنامه‌ها و تکمیل پروژه‌های عمرانی با درایت محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری خللی وارد نشد و امور استان و کشوری به خوبی انجام شد.

عباسی با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری از اقدامات دولت سیزدهم در سال سه سال گذشته و بعد از شهادت آیت الله رئیسی افزود: برخی از پروژه‌ها مثل تالار مرکزی رشت، هتل حیران و کتابخانه رشت با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دولت گذشته افتتاح شدند، ولی با نواقصی مواجه بودند که در دولت سیزدهم تمامی نواقص آن برطرف شد.

وی با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم در کشور تا روز تحلیف با قدرت انجام خواهد شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت از عملکرد دولت سیزدهم نهایت تشکر را داشتند و این خدمات باید تا روز تحلیف رئیس جمهور منتخب انجام شود و هیچ عذری در کوتاهی مدیران پذیرفته نیست.

استاندار گیلان یکی از ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم را توزیع عادلانه اعتبارات در بین مناطق محروم دانست و گفت: توزیع اعتبارات در استان را بر اساس محرومیت تنظیم کردیم و سه درصد درآمد نفتی مربوط به مناطق محروم است.

عباسی با تاکید بر توجه به توسعه زیرساخت در دولت سیزدهم، افزود: در سه سال گذشته زمینه بستر برای توسعه اقتصادی و تولید فراهم شده است و بسیاری از پروژه‌های زیر ساختی شامل آزاد راه منجیل رودبار، راه‌آهن رشت_کاسپین، پل میدان گیل لاهیجان، پل کابلی آستانه اشرفیه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه حقوق نیروهای شرکتی آب و فاضلاب باید به طور کامل پرداخت شود، افزود: شرکت آب و فاضلاب یک شرکت خصوصی است و دولت هم برای پرداخت حقوق نیروهای شرکتی مربوط به آب و فاضلاب اقداماتی را انجام داده است.

کد خبر 771016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.