هنر و فرهنگ زنجان در حد ظرفیت‌های آن پیشرفت نکرده است

سرپرست دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان زنجان گفت: هنر و فرهنگ و فعالیت‌های هنری در حد ظرفیت‌های این استان پیش نرفته است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مجتبی نادعلی در نشست خبری آفرین‌واره راوی عشق با اشاره به اینکه ظرفیت‌های ناشناخته زیاد و فرهنگ غنی در این استان وجود دارد که دنیای بیرون تشنه شنیدن آن‌ها است، اظهار کرد: باید با همسایگان، کشورهای اسلامی و کشورهای در حال توسعه و توسعه‌یافته تعامل کنیم و این فرهنگ را به آن‌ها نشان دهیم.

وی افزود: به عنوان نماینده وزارت خارجه وظیفه شناسایی و انعکاس ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، اقتصادی و سایر موارد در استان را برای گسترش تعامل بین کشورهای مختلف بر عهده داریم.

سرپرست دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان زنجان با بیان اینکه زنجان در حوزه‌های تجاری، صنعتی و اقتصادی پیشرفت نسبی خوبی داشته است، یادآور شد: بخشی از این موفقیت مرهون منابع خدادادی استان و بخش دیگر مربوط به اهتمام شهروندان برای کسب روزی حلال بوده است.

وی تصریح کرد: شاعر، فیلسوف و هنرمند در استان زنجان کم نیست، اما امروز هنر و فرهنگ و فعالیت‌های هنری در حد ظرفیت‌های استان پیش نرفته است.

نادعلی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: این تفاهم‌نامه‌ها می‌تواند مبنایی برای گسترش همکاری دو نهاد در وزارت‌خانه‌ها و همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی باشد.

کد خبر 771001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.