آخرین وضعیت جاده‌های شمال به روایت رئیس پلیس راه مازندران

آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی مازندران در روزهای پایانی هفته از سوی رئیس پلیس راه این استان تشریح شد.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری اظهار کرد: اجرای این محدودیت‌ها بستگی به افزایش حجم تردد در محورها دارد و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تردد در ساعت مشخص اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها برای ممنوعیت تردد موتورسیکلت از ظهر چهارشنبه آغاز شده است و تا ساعت شش صبح روز شنبه بیست‌وسوم در محورهای کرج به چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران به سمنان به مشهد و بالعکس ادامه دارد، افزود: البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در اجرای اعمال محدودیت برای وسایل نقلیه سبک در چالوس از ساعت ۱۵ از ابتدای آزادراه تهران به شمال انجام می‌شود، یادآور شد: در این محور از ساعت ۱۶ از ابتدای پل زنگوله، انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه اعمال محدودیت از ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود، افزود: این اعمال از ساعت ۲۴ روز شنبه، بیست‌ودوم تیر به پایان می‌رسد و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

وی در خصوص اعمال محدودیت در محور هراز یادآور شد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز جمعه، بیست‌ودوم تیر به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس برقرار می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمام وسیله نقلیه سنگین از انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج-چالوس و بالعکس ممنوع است، گفت: همچنین تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع است و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه، همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج به چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند، از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

کد خبر 770999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.