چهارمحال‌ و بختیاری  میزبان المپیاد ورزشی پسران مدارس سمپاد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: مسابقات ورزشی پسران مدارس سمپاد با شرکت تعداد هزار و ۱۰۰ دانش‌آموزان سراسر کشور از بیست‌وهشتم تیر تا ششم مرداد به میزبانی چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

افشین امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد سراسر کشور در این استان اظهار کرد: مسابقات ورزشی پسران مدارس سمپاد با شرکت تعداد هزار و ۱۰۰ دانش‌آموزان سراسر کشور از بیست‌وهشتم تیر تا ششم مرداد به میزبانی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از شرکت‌کنندگان در این مسابقات صورت گرفته است و آمادگی لازم برای میزبانی از این مسابقات در استان وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان پسر در این مرحله از مسابقات در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز و شطرنج در دو دوره تحصیلی متوسطه اول و دوم به رقابت خواهند پرداخت.

امیریان گفت: برنامه افتتاحیه مسابقات فوتسال و شطرنج دانش‌آموزان متوسطه اول در روز جمعه، بیست‌ونهم تیر ساعت پنج بعد از ظهر و برنامه افتتاحیه مسابقات فوتسال تنیس روی میز و شطرنج متوسطه دوم در روز چهارشنبه سوم مرداد ساعت پنج بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور اجرای مطلوب مسابقات علاوه بر ظرفیت سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش از ظرفیت سالن‌های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز برای این مسابقات استفاده خواهد شد.

کد خبر 770963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.