پیش‌بینی ۵۰ پروژه عمرانی در منطقه ۲ شهرداری قم

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: در سال جاری ۵۰ پروژه در سطح منطقه پیش‌بینی شده و احداث بوستان با مساحت ۶۰۰۰ مترمربع در بلوار بنی فصل به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه یکی از این پروژه‌ها است.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به پروژه‌های مصوب سال جاری، اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه در بخش‌های مختلفی چون زیرسازی، نوسازی، احداث، آسفالت، انتقال آب‌های سطحی، حمل و نقل و ترافیک و روشنایی پیش بینی شده است.

وی از احداث ۵ بوستان در منطقه دو خبر داد و افزود: احداث بوستان محلی، بوستان خانوادگی، بوستان جنگلی و احداث فاز ۵ بوستان صبا در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم در خصوص احداث بوستان خانوادگی در منطقه دو تصریح کرد: بوستان خانوادگی در خیابان شهید چمران با مساحت ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع در دستور کار است.

حسینی ادامه داد: احداث چهار زمین ورزشی، پیست دوچرخه سواری، ساختمان مدیریتی و سرویس بهداشتی در بوستان خانوادگی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: دو بوستان محلی در محدوده خیابان رسول داد خواه و خیابان موسوی شناسایی و در دستور کار اجرایی قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز منطقه دو بوستان جنگلی با مساحت ۶۰۰۰ مترمربع در بلوار بنی فصل اجرایی می‌شود.

حسینی با اشاره به پروژه نوسازی، افزود: پروژه نوسازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح منطقه همچون بوستان ولایت در شهرک صادقیه، و بوستان صبا در بلوار پاسداران غربی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 770892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.