صدای پای لیگ ۲۴ به گوش می‌رسد/ آغاز هیجان دوباره فوتبال از ۲۵ مرداد

با بهبود شرایط زیرساختی لیگ برتر به نظر می‌رسد فصل آینده در زمان مقرر برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ضعف در زیرساخت‌ها همواره یکی از مشکلاتی بوده که در فوتبال ایران به چشم می‌خورده است و به همین دلیل مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان لیگ بیست‌وسوم ادعا کرد فصل آینده فوتبال کشورمان پس از بهبود کیفیت زیرساخت‌ها به‌ویژه ورود VAR آغاز خواهد شد.

در واقع از صحبت‌های رئیس فدراسیون اینگونه برداشت شد که لیگ بیست‌وچهارم با تعویق برگزار می‌شود، اما تا این لحظه قرار است سوت آغاز فصل آینده فوتبال ایران از بیست‌وپنجم مرداد به صدا دربیاید.

این در حالی است که پس از پایان لیگ بیست‌وسوم و سقوط تیم‌های پیکان و صنعت نفت آبادان به لیگ آزادگان دو تیم خیبر خرم‌آباد و چادرملوی اردکان مجوز صعود به لیگ برتر را پیدا کردند، اما به گفته داوود رفعتی این دو تیم به دلیل شرایط نامساعد ورزشگاه‌های خانگی باید بازی‌های خود را در ورزشگاه دیگری برگزار کنند.

ضمن اینکه برخی دیگر از ورزشگاه‌های لیگ برتر همچون سیروس قایقران، غدیر اهواز و فولادشهر نیز شرایط نامطلوبی برای برگزاری مسابقه دارند و باید تا پیش از آغاز لیگ برتر شرایط مساعد را فراهم کنند.

ناگفته نماند که ورزشگاه پاس قوامین نیز به دلیل در اختیار نداشتن زیرساخت‌های مناسب برای میزبانی از هواداران در فصل آینده از لیست ورزشگاه‌های ایران خارج شده است.

نکته جالب توجه این است که تمام ارکان فدراسیون تاکید ویژه‌ای روی استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی در بازی‌های لیگ برتر دارند و به نظر می‌رسد از فصل آینده حسرت استفاده از VAR برای اهالی فوتبال به پایان برسد.

بنابراین لیگ بیست‌وچهارم با استفاده از دستگاه VAR، شرایط نسبتاً مطلوب ورزشگاه‌ها و در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

کد خبر 770867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.