مسی کنارِ علی دایی و پشت سر رونالدو

لیونل مسی، ستاره تمام‌نشدنی فوتبال آرژانتین با به ثمر رساندن ۱۰۹ گل، به همراه علی دایی در رده دومین بهترین گلزنان جهان جای گرفت و خودش را به یک‌قدمی رونالدو پرتغالی رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، لیونل مسی فوق ستاره تیم فوتبال آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمریکا برای تیم خود برابر کانادا موفق به گلزنی شد تا علاوه بر صعود آرژانتین به مرحله فینال رکود تازه‌ای را در تاریخ فوتبال جهان از خود به جا گذاشته باشد.

مسی با گلزنی مقابل کانادا تعداد گل‌های ملی خود را به ۱۰۹ رساند و حالا در کنار علی دایی دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال جهان است.

لیونل برای از کسب عنوان آقای گلی جهان در حال حاضر تنها رونالدو را مقابل خود می‌بیند، چراکه فوق ستاره پرتغالی با ۱۳۰ گل عنوان برتر گلزن تاریخ فوتبال را یدک می‌کشد.

در حال حاضر رونالدو با ۱۳۰ گل، لیونل مسی به همراه علی دایی با ۱۰۹ گل، سونیل چتری با ۹۴ گل، مختار داهاری با ۸۹ گل، علی مبخوت با ۸۵ گل، لوکاکو با ۸۵ گل، فرانس پوشکاش با ۸۴ گل، لواندوفسکی با ۸۳ گل و نیمار با ۷۹ گل به ترتیب ۱۰ گلزن برتر تاریخ فوتبال جهان هستند.

این آمار نشان می‌دهد جدال برای کسب عنوان آقای گل جهان تنها میان ستارگان پرتغال و آرژانتین است و مچ‌اندازی رونالدو و مسی در خارج از مستطیل سبز همچنان ادامه دارد؛ حالا باید دید ستاره آرژانتینی می‌تواند از رقیب سنتی خود پیشی بگیرد یا خیر؟

کد خبر 770789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.