پیشرفت ۵۵ درصدی عملیات احداث ۲ سوله تعمیرگاهی در پایانه شهید مهرابی + فیلم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: عملیات احداث دو سوله بزرگ تعمیرگاهی در توقفگاه شهید مهرابی تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به احداث دو سوله بزرگ تعمیرگاهی در توقفگاه شهید مهرابی برای تعمیر اتوبوس‌های شهر اصفهان اظهار کرد: این پروژه از مهم‌ترین پروژه‌های جامع ساماندهی مجموعه تعمیرگاهی و توقفگاهی شهید مهرابی است.

وی افزود: این دو سوله به مساحت ۸ هزار متر مربع است که با احداث این دو سوله حدود ۸۰ هزار متر مربع از فضای تعمیرگاهی توقفگاه شهید مهرابی آزاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان اینکه این پروژه تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تاکید کرد: تاکنون عملیات خاک‌برداری، لاشه‌چینی، فونداسیون، آرماتوربندی و قالب‌بندی هر دو سوله انجام شده و در حال حاضر آماده بتون‌ریزی است.

پیشرفت ۵۵ درصدی عملیات احداث ۲ سوله تعمیرگاهی در پایانه شهید مهرابی + فیلم

بحیرایی گفت: در حال حاضر جانمایی ستون‌های فلزی سوله‌ها به‌طور کامل انجام شده و ستون‌های باکس داخل رنگ‌آمیزی شده و در سایت تخلیه شده است.

وی با بیان اینکه پیمانکار به دلیل دریافت نکردن معوقات خود توانایی ادامه پروژه را نداشته و پروژه متوقف شده است، ادامه داد: با وجود پیگیری‌های زیاد و مکرر برای طراحی فاز دو سوله‌ها و فاز مطالعات انبار مرکزی، هنوز تأمین اعتبار اتفاق نیفتاده است و در صورتی که طرح به موقع آماده نشود و نتوانیم طرح را به‌موقع برای تأمین اعتبار سال آینده ارائه دهیم؛ پروژه یک سال بلاتکلیف می‌ماند.

پیشرفت ۵۵ درصدی عملیات احداث ۲ سوله تعمیرگاهی در پایانه شهید مهرابی + فیلم

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با افزایش ناوگان گازوئیلی و اتوبوس‌های برقی که قرار است به این سایت وارد شود و احتمال بالای آغاز احداث پروژه مجتمع خدمات رفاهی ضلع جنوبی، فعالیت پایانه با مشکل جدی مواجه می‌شود.

وی افزود: مدیران شهری باید تدابیری برای پرداخت‌ها و سرعت‌دهی برای انجام این پروژه ارائه دهند، زیرا این سایت در حال بهره‌برداری در حال ساخت است و این موضوع در ابتدای پروژه قبل از آغاز پروژه تذکر داده شده است.

کد خبر 770778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.