رشد و ارتقای کیفیت خدمات ترافیکی و کاهش معضلات محدوده بازار اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری بین‌بخشی و مشارکت هیئت امنای بازار اصفهان موجب رشد و ارتقای کیفیت خدمات ترافیکی و کاهش معضلات موانع محدوده بازار اصفهان و میدان امام خمینی (ره) شده است.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری بین‌بخشی و مشارکت هیئت امنای بازار اصفهان موجب رشد و ارتقای کیفیت خدمات ترافیکی و کاهش معضلات موانع محدوده بازار اصفهان و میدان امام خمینی (ره) شده است.

وی موفقیت طرح جلوگیری از تردد موتورسیکلت در بازار این کلان‌شهر را حاصل مشارکت ذی‌نفعان، همکاری و همدلی بین‌بخشی و حمایت مسئولانه سازمان‌ها و نهادهای دولتی دانست و افزود: همراهی قوه قضائیه به‌ویژه معاون دادستان در حقوق عامه عامل دستیابی به اهداف اجرایی این طرح بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با تاکید بر تداوم و پیگیری رفع نواقص این طرح و استمرار آن تاکید کرد: با تخصیص بودجه و مشارکت عمومی و طبق برنامه‌ریزی مجموعه‌ای از طرح‌های نرم‌افزاری و مدیریتی ترافیک در محدوده بازار و میدان امام خمینی (ره) اجرا خواهد شد تا علاوه‌بر رونق کسب و کار شرایط قابل قبولی برای این محدوده ارزشمند تاریخی شهر مهیا شود.

حق‌شناس اجرای طرح محدوده ترافیک و تقویت حمل‌ونقل همگانی توجه به فضای کالبدی متکی به پیاده‌محوری را از اقدامات مکمل و توسعه دهنده در این محدوده عنوان کرد و گفت: حرکت به سوی حمل‌ونقل پاک و غیرآلاینده از جمله دوچرخه و اسکوتر و کاهش هزینه‌های این الگوهای حمل‌ونقلی می‌تواند نقش مؤثری در گسترش استفاده از این تجهیزات در جابه‌جایی‌های شهری داشته باشد.

کد خبر 770702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.