درآمدهای تأمین اجتماعی حق‌الناس است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: درآمدهای تأمین اجتماعی حق‌الناس است و باید از آن به خوبی محافظت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی‌اکبر رضایی، بعد از ظهر امروز _سه‌شنبه نوزدهم تیر_ در دیدار رئیس و شماری از کارکنان تأمین اجتماعی آران و بیدگل که به مناسبت هفته تأمین اجتماعی برگزار شد، با اشاره به رسالت تأمین اجتماعی اظهار کرد: حل بسیاری مشکلات جامعه در گروه فعالیت تأمین اجتماعی و اگر رسالت این سازمان به درستی صورت گیرد، بسیاری از مشکلات اجتماعی حل خواهد شد.

وی به حضور جامعه کارگری در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: درآمدهای تأمین اجتماعی حق‌الناس است و باید از آن به خوبی محافظت کرد.

فرماندار آران و بیدگل اضافه کرد: دولت سیزدهم بخش قابل توجهی از دیون تأمین اجتماعی را تسویه کرد که یک کار زیربنایی و قابل توجه بود.

رضایی با اشاره به برخی خدمات دولت سیزدهم عنوان کرد: دولت در شرایطی کار خود را شروع کرد که فشار زیادی بر آن وجود داشت، با این وجود اجرایی کردن طرح‌هایی همچون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و معلمان و افزایش حقوق‌ها علی‌رغم بار مالی زیاد آن، به انجام رسید.

وی تاکید کرد: باید از تأمین اجتماعی آران و بیدگل تقدیر کنم، زیرا در میان ادارات شهرستان کمترین مشکل و بیشترین کارآیی را داشته است.

در آغاز این دیدار محمدرضا معماری رئیس تأمین اجتماعی آران و بیدگل گزارشی از عملکرد تأمین اجتماعی شهرستان را بیان داشت.

کد خبر 770698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.