شهید رئیسی به تحقق عدالت در تأمین اجتماعی توجه ویژه داشت

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: یکی از اولویت‌های شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی توجه ویژه به تحقق آرمان عدالت در حوزه تأمین اجتماعی بود و اقدامات قابل‌توجهی در این مسیر و تحقق پایداری منابع سازمان تأمین اجتماعی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مراسم تجدید عهد مدیرعامل و جمعی از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با آرمان‌های امام راحل (ره) امروز در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

حاضران در این مراسم ضمن قرائت فاتحه به مقام رفیع حضرت امام راحل (ره) و شهدای انقلاب، یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشته و بر تجدید بیعت خود با مقام معظم رهبری تأکید کردند.

میرهاشم موسوی در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ امام خمینی (ره) و آرمان‌های ایشان اظهار کرد: امروز به لطف خداوند متعال، هفته تأمین اجتماعی را آغاز کردیم؛ همه ساله در آغاز هفته تأمین اجتماعی ما و همکارانمان در سازمان تأمین اجتماعی، با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) عهد و میثاقی دوباره می‌بندیم تا بتوانیم مسیر خدمت‌رسانی صادقانه به مردم را که از آموزه‌های اصلی امام راحل (ره) است، باقدرت و قوت ادامه بدهیم.

وی افزود: آرمان اصلی حکمرانی دینی حضرت امام راحل (ره)، تحقق عدالت بود و خدمت به مردم، یکی از مسیرهایی است که با رفع تبعیض‌ها و توسعه خدمات، موجب می‌شود تا آرمان عدالت تحقق پیدا کند و سازمان تأمین اجتماعی هم یکی از نهادهای مهمی است که با تحت پوشش داشتن بیش از ۵۰ درصد جامعه، آن آرمان والای حضرت امام (ره) را پیگیری می‌کند؛ آرمان عدالتی که در آن آسایش، امنیت و رفاه بیمه‌شدگان و بازنشستگان محقق می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: به لطف خداوند متعال بعد از حضرت امام (ره)، همین مسیر توسط مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرده است. در سال ۱۴۰۱ هم اتفاق بسیار مهمی در حکمرانی تأمین اجتماعی انجام شد و آن ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی توسط مقام معظم رهبری بود که در صورت تحقق، کلید رفع مشکلات و توسعه روزافزون خدمات این حوزه خواهد بود.

موسوی ادامه داد: یکی از اولویت‌های شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی نیز توجه ویژه به تحقق همین آرمان عدالت در حوزه تأمین اجتماعی بود و به لطف خداوند متعال و با تلاش همکاران سازمان، اقدامات قابل‌توجهی در این مسیر و تحقق پایداری منابع سازمان تأمین اجتماعی انجام شد.

تأمین اجتماعی پایدار در مسیر تحقق سیاست‌های تأمین اجتماعی

وی عنوان کرد: ازاین‌رو، تأمین اجتماعی پایدار در مسیر تحقق سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را به‌عنوان شعار امروز که روز اول هفته تأمین اجتماعی است، انتخاب کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: امروز ما و همکارانمان در سازمان تأمین اجتماعی با آرمان‌های حضرت امام رحمت‌الله علیه و مقام معظم رهبری عهدی دوباره بستیم تا باقوت و قدرت بیشتر بتوانیم در راستای توسعه خدمت و خدمت‌رسانی بیشتر و تحقق رفاه و تأمین اجتماعی جامعه، تلاش مضاعفی داشته باشیم و قطعاً با استمداد از روح ملکوتی حضرت امام (ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی این مسیر برای همه خدمتگزاران نظام، راحت‌تر خواهد بود.

منبع: فارس

کد خبر 770690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.