توزیع روزانه ۳۵۰ تن مرغ گرم در مازندران

معاون امور هماهنگی اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران از توزیع روزانه حداقل ۳۵۰ تن مرغ گرم برای مصارف عمومی در ایام محرم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسن خیریانپور عصر امروز _سه‌شنبه نوزدهم تیر_ در جلسه کمیته پشتیبانی موکب‌ها و هیئت‌های مذهبی استان با محوریت ایام محرم با بیان اینکه با هماهنگی‌های لازم جهت تأمین اقلام موکب‌ها و هیئت‌های مذهبی اقداماتی دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: طی این هماهنگی میزان ۲۰۰ تن مرغ وارداتی هر کیلو ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان ویژه هیئت‌ها توزیع شود.

وی افزود: همچنین به میزان ۱۹۰ تن گوشت قرمز گوساله گرم بسته‌بندی شده به قیمت هر کیلو ۳۰۰ هزار تومان برای مصرف‌کننده در نظر گرفته شد.

معاون امور هماهنگی اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران با اشاره به اینکه در این ایام میزان ۲۸۰ تن شکر هر کیلو برای مصرف‌کننده ۴۲ هزار تومان توزیع می‌شود، عنوان کرد: برای شهرستان‌ها نیز توزیع ۸۵۰ تن آرد مناسبتی و ۲ هزار تن آرد ترمیمی در نظر گرفته شد.

خیریان‌پور از توزیع میزان ۲۱۶ تن گوشت گرم برزیلی و همچنین وارد کردن گوشت گوساله منجمد داخلی به این استان خبر داد و گفت: مقرر شد تا موکب‌ها و هیئت‌ها با محوریت سازمان تبلیغات و اوقاف برای دریافت سهمیه مباشر معرفی کنند و برای نان مورد نیاز هیأت‌ها نیز هماهنگی شد.

وی ادامه داد: هماهنگی لازم شد تا در این ایام روزانه حداقل ۳۵۰ تن مرغ گرم برای مصارف عمومی در مازندران توزیع شود؛ با کشتارگاه‌ها نیز هماهنگی شد تا هیئت‌ها هر میزان مرغ کشتار روز بخواهند با تخفیف در اختیارشان قرار دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد هماهنگی‌های لازم برای توزیع مرغ در این ایام به میزان مکف برای تهران انجام و ارسال شود.

کد خبر 770689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.