فعالیت ۵۰ هیئت حسینی در منطقه ۲ اصفهان/ آماده همکاری همه‌جانبه با هیئت‌ها هستیم

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سطح این منطقه حدود ۵۰ هیئت حسینی در ایام محرم فعالیت می‌کند، گفت: مجموعه شهرداری این منطقه به‌عنوان خادمان حضرت اباعبدالله حسین (ع) آماده همکاری همه‌جانبه با هیئت‌های مذهبی در راستای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر مراسم عزاداری در ایام محرم است.

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۲ شهرداری اصفهان با توزیع پرچم و ریسه‌های مذهبی سیدالشهدا به هیئت مذهبی سطح منطقه به استقبال محرم می‌رود.

وی با بیان اینکه در منطقه ۲ شهرداری اصفهان حدود ۵۰ هیئت حسینی فعالیت می‌کند، افزود: هویت‌‎بخشی سیمای بصری و فضاسازی تبلیغی سطح شهر با استفاده از ظرفیت‌های موجود همچون، نصب بنر، پلاکارد با موضوع گرامیداشت ایام محرم و با محوریت پیام‌های اباعبدالله‌الحسین (ع) از جمله برنامه‌های شهرداری منطقه ۲ است و با این اقدامات به استقبال محرم رفتیم، همچنین به تمام هیئت‌های مذهبی در سطح منطقه ۲ هدایایی شامل پرچم و ریسه‌های پارچه‌ای مذهبی اهدا شد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مجموعه شهرداری این منطقه به‌عنوان خادمان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) آماده همکاری همه‌جانبه با هیئت‌های مذهبی در راستای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر مراسم عزاداری در ایام محرم است.

طبیبی ادامه داد: ویژه برنامه‌های شهرداری این منطقه در پاسداشت ایام محرم و صفر با هدف تعظیم و تکریم شعائر اسلامی با محوریت عاشورای حسینی، انتقال مفاهیم و پیام‌های ناب عاشورای حسینی به نسل جوان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریت شهری برای تغییر فضای شهر در ماه‌های محرم و صفر برگزار می‌شود.

فعالیت ۵۰ هیئت حسینی در منطقه ۲ اصفهان/ آماده همکاری همه‌جانبه با هیئت‌ها هستیم

وی تاکید کرد: در حال حاضر در منطقه ۲ شهرداری اصفهان طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده نصب بنر و پلاکارد در سطح منطقه با مضامین عاشورایی و محرم، ایستگاه صلواتی و برنامه‌های متنوع با موضوع درس‌های نهضت عاشورا در این ماه، تنظیف منطقه و رفت‌وروب و لکه‌گیری مسیر دستجات عزاداری در حال انجام است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر در سال جاری نیز بیش از پیش در راستای تبیین فرهنگ عاشورا و پاسداشت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) برنامه‌هایی را برای زنده نگهداشتن حماسه حسینی انجام می‌دهد، از این رو باید در پاسداشت خون اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا سهیم باشیم.

وی ادامه داد: در سطح منطقه ۲ موکب‌های پذیرایی برپا شده است که ازجمله این موکب‌ها می‌توان به ابتدای خیابان صمدیه، دهنو، بابوکان، ولدان و میدان آیت‌الله واعظ اشاره کرد که از دسته‌جات عزاداری و شرکت‌کنندگان در این مراسم پذیرایی می‌کنند.

کد خبر 770632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.