بخشودگی مالیاتی فعالان اقتصادی استان اصفهان اجرا می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: بیش از ۲۵ مورد از درخواست فعالان شهرک‌های صنعتی شهرستان در زمینه‌های مختلف از جمله برق و گاز، تامین اجتماعی و بخشودگی مالیاتی به تصویب رسید و امید می‌رود مصوبات اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمود حقیقت سرشت در حاشیه برگزاری جلسه ستاد تسهیل شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه بیش از ۲۵ مورد درخواست فعالان شهرک‌های صنعتی شهرستان در زمینه‌های مختلف از جمله برق و گاز و تأمین اجتماعی و مالیاتی بررسی و مصوباتی به تصویب رسید که امید می‌رود مصوبات اجرایی شود.

وی افزود: در راستای تأمین گاز شهرک‌های صنعتی شهرستان مقرر شد شرکت گاز با فعالان همراهی داشته باشد که علاوه بر شرایط ناترازی گاز و تأمین سرمایه، حمایتی هم از فعالیت اقتصادی شود تا در بلند مدت ناترازی گاز برای شرکت‌ها به وجود نیاید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه در زمینه مالیاتی مقرر شد بخشودگی لازم مالیاتی برای فعالان اقتصادی اجرا شود، خاطرنشان کرد: بعضی مشکلات شهرک‌ها رفع و شد تنها رفع دو مورد به کارگروه تسهیل استان ارسال می‌شود تا مورد بررسی قرار گیرد.

حقیقت سرشت با اشاره به توسعه ۳۰ هکتاری فاز سوم شهرک صنعتی گلپایگان و سعیدآباد، اضافه کرد: توسعه فاز سوم شهرک‌های صنعتی شهرستان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، جلسه ستاد تسهیل شهرستان گلپایگان پیرو جلسه مدیران و صنعتگران شهرستان با دبیر و سخنگوی هیئت دولت صورت گرفت که در سفر چندی قبل وی به گلپایگان به منظور بررسی مشکلات و درخواست‌هایی برای رفع آن‌ها برگزار شده بود.

همچنین در این جلسه چهار ساعته مشکلات از سوی مدیران و صنعتگران در خصوص مطالبات مالی از شرکت‌های خودروسازی، درخواست توسعه فضای کار و تمدید مهلت پرداخت بدهی‌های برق و گاز، مالیات‌های متعلقه و اخذ مجوزهای بخش تولید بیان و به تأیید فرماندار شهرستان و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت موارد درخواستی در جهت رفع مشکلات صنعتگران مورد تصویب قرار گرفت.

بازدید از قسمت‌های مختلف شرکت بهران موتور و نشست با مدیران این شرکت تولیدی صنعتی آخرین برنامه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و همراهان در شهرستان بود که انجام شد.

کد خبر 770565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.