عامل شرارت و تیراندازی در  ایرانشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: با اشراف اطلاعاتی، روز گذشته رد پای عامل اصلی این تیراندازی در یکی از محلات شهرستان به دست آمد و پلیس با انجام کار دقیق، عامل اصلی تیراندازی را شناسایی کرد و او طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری‌ایمنا از سیستان‌وبلوچستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی رشنودی اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به سمت خودرو شهروند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، راننده یک دستگاه خودرو پژو به همراه دو سرنشین با سلاح کلاش به سمت یک شهروند تیراندازی کردند و از محل متواری شدند که در این تیراندازی شهروند مجروح توسط یگان امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: پلیس به منظور دستگیری عاملان این تیراندازی تحقیقات اولیه تخصصی خود را آغاز کرد و مشخص شد عاملان این تیراندازی به روستاهای اطراف شهرستان متواری شدند.

رشنودی افزود: با اشراف اطلاعاتی، روز گذشته رد پای عامل اصلی این تیراندازی در یکی از محلات شهرستان به دست آمد و پلیس با انجام کار دقیق، عامل اصلی تیراندازی را شناسایی کرد و او طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

کد خبر 770554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.