تداوم آبیاری فضای سبز نواحی صعب‌العبور تفرجگاه عینالی تبریز

مدیرعامل سازمان عون‌بن‌علی گفت: اجرای عملیات آبیاری درختان و فضای سبز تفرجگاه عینالی با هدف پیشگیری از تنش آبی و ایجاد محیطی سرسبز و زیبا به‌صورت روزمره و بدون وقفه از سوی واحد تاسیسات آب و فضای سبز سازمان به صورت قطره‌ای و دستی با تانکر انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، بابک دانش‌پناه ظهر امروز _سه‌شنبه نوزدهم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بحران آب در کشور و الزامات مدیریت آن اظهار کرد: در راستای حفظ و نگهداری وضعیت موجود عالی‌ترین مدیریت بهینه آب، مدیریت منابع آب، افزایش حجم ذخیره‌سازی، جلوگیری از هدر رفت آب و کنترل مستمر بر اجرای برنامه آبیاری قطعات فضای سبز توسط واحد تأسیسات آبی سازمان در این تفرجگاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت حفظ و نگهداری و تداوم توسعه فضای سبز تفرجگاه عینالی، افزود: واحد تأسیسات آب سازمان عون‌بن‌علی با ساماندهی و سازماندهی نیروهای متخصص توانسته است در راستای بهبود خدمت‌رسانی در تأمین آب فضای سبز و صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری گام‌های اساسی بردارد.

مدیرعامل سازمان عون‌بن‌علی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی در توسعه و نگهداری شبکه آبرسانی از صفر تا صد توسط کارکنان متخصص و دل‌سوز سازمان انجام می‌شود.

دانش‌پناه تصریح کرد: اجرای عملیات آبیاری درختان و فضای سبز با هدف پیشگیری از تنش آبی و ایجاد محیطی سرسبز و زیبا به‌صورت روزمره و بدون وقفه از سوی واحد تأسیسات آب و واحد فضای سبز سازمان به‌صورت قطره‌ای و دستی با تانکر انجام می‌شود.

کد خبر 770545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.