هزینه‌ ۲۰۰۰ میلیاردی اجرای پروژه میدان میوه‌وتره‌بار قزوین

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین با تاکید بر اینکه دو هزار میلیارد تومان در پروژه میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار هزینه می‌شود، گفت: با توجه به این ارقام باید جزئیات پروژه و برآوردها در کمیسیون مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین پیرامون لایحه اجرای پروژه میدان میوه‌وتره‌بار مرکزی اظهار کرد: اجرای این پروژه جزو یکی از سیاست‌های مهم شورای ششم است و معتقد هستیم این فرصت طلایی برای اجرای پروژه نباید از دست برود.

وی افزود: اعضای شورا در این پروژه نیز همچون سایر طرح‌ها از جمله اجرای کمربندی آیت‌الله باریک‌بین و بهسازی فاز سوم نسیم شمال پای کار هستند و برای به ثمر نشستن آن تلاش خواهند کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه اجرای کار خوب نیازمند روش خوب است، خاطرنشان کرد: لایحه ارائه شده در مورد دریافت مجوز ترک تشریفات برای اجرای میدان میوه‌وتره‌بار دارای اشکال است، چراکه رقم مورد نیاز و هزینه شده در این پروژه در لایحه قید نشده است در حالی که با ۹۹ درصد لوایح ترک تشریفات که با مستندات به شورا ارائه شده موافقت کرده‌ایم.

حق‌شناس با تأکید بر اینکه دو هزار میلیارد تومان در این پروژه هزینه خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به این ارقام باید جزئیات پروژه و برآوردهای میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار در کمیسیون مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شورا باید برای پروژه دو هزار میلیارد تومانی تصمیم گیرد، تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود در جلسه‌ای نقشه و برآورد فازهای پروژه، همچنین زمان‌بندی عملیات عمرانی و تفکیک سازمان‌های پای کار این پروژه به شورا ارائه شود تا بتوانیم پیرامون این پروژه تصمیم‌گیری معقول و منطقی داشته باشیم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین درباره مساعدت شهرداری به مساجد برای بهره‌برداری از سرویس‌های بهداشتی گفت: این اقدام می‌تواند مشکل نبود سرویس‌بهداشتی در بعضی مناطق که امکان ساخت وجود ندارد را رفع کند، البته در این لایحه ۱۶ مسجد قید شده و لازم است تا با مساجد دیگر که در مناطق پرتردد شهر قرار دارد نیز رایزنی شود و سرویس‌بهداشتی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

حق‌شناس در طرح دیدگاه خود پیرامون لوایح سازمان پسماند پیرامون لایروبی و پاک‌سازی افزود: لازم است تا در این حوزه دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد تا شاهد هدررفت بیت‌المال نباشیم.

کد خبر 770519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.