بررسی  مسائل حوزه منابع آب و بازچرخانی پساب در استان مرکزی

مسائل حوزه منابع آب و بازچرخانی پساب در استان مرکزی با حضور وزیر نیرو بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، طی نشستی با حضور مهندس محرابیان وزیر نیرو و معاونینش، مخلص‌الائمه استاندار مرکزی و جمعی از مدیران صنعت آب و فاضلاب و مسئولان استان، مسائل حوزه آب و فاضلاب در برخی شهرهای استان مورد بررسی قرار گرفت‌.

در این نشست ضمن ارائه گزارشی از طرح‌های آب‌رسانی اجرا شده در استان مرکزی، مسائل اساسی استان به‌ویژه موضوعات مربوط به شهرستان‌های محلات و دلیجان، شهر جدید امیرکبیر و شهرهای ساوه و زرندیه و همچنین زیر ساخت‌های نهضت ملی مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزیر نیرو دستوراتی برای حل مسائل و پیگیری موضوع در سطح مجموعه‌های ذی‌ربط صادر کرد.

موضوع انتقال آب به شهرهای استان، طرح جهاد آب‌رسانی، آب بخش کشاورزی و طرح‌های بازچرخانی پساب در بخش صنعت و تکمیل تأسیسات فاضلاب از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

به گزارش ایمنا، اخیراً با حضور و بیناری مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، ۱۴ طرح صنعت آب و برق استان مرکزی ازجمله مگاپروژه انتقال آب به تفرش و روستاهای مسیر از چشمه هفتیان، با ارزشی بالغ بر سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

استان مرکزی در اجرای طرح جهاد آب‌رسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه عمرانی دولت سیزدهم، جزو استان‌های برتر است.

کد خبر 770407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.