حل مشکل نواحی منفصل شهری سنندج نیازمند اعتبارات ویژه است

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: نواحی منفصل شهری سنندج درگیر مشکلاتی همچون آسفالت نبودن معابر، نابسامانی آب‌های سطحی و کارهای بنیادی اولیه هستند که حل این مشکلات نیازمند اعتبارات ویژه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی عصر امروز _دوشنبه هجدهم تیر_ در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورا و شهردار با نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این جلسه در راستای تعامل بیشتر با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و رفع و رجوع کردن مشکلات مردم برگزار شده است.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شهر سنندج در حال حاضر کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی و ماشین‌آلات عمرانی شهرداری است که مساعدت در زمینه رفع این مشکل امری ضروری است.

رئیس شورای شهر سنندج به مشکلات نواحی منفصل شهری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مشکل نایسر به یک مشکل ملی تبدیل شده و از حوزه شهری و استانی خارج شده است.

رضایی بر حل مشکل ورودی نایسر و کمربندی آن تاکید کرد و گفت: مطالعات ورودی سه‌راهی نایسر انجام شده و برای انجام این پروژه نیازمند اعتبارات لازم هستیم.

وی ادامه داد: سایر نواحی منفصل شهری همچون ننله، حسن‌آباد و گریزه نیز درگیر مشکلاتی همچون آسفالت نبودن معابر، نابسامانی آب‌های سطحی و کارهای بنیادی اولیه هستند که حل این مشکلات نیازمند اعتبارات ویژه است.

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: در بحث اختصاص قیر نیز نیازمند رایزنی لازم با مجموعه دولت و هم افزایی با نمایندگان مجلس هستیم که امیدواریم شهر سنندج را به صورت ویژه ببینند.

رضایی به مشکلات زیست محیطی نیز اشاره کرد و افزود: واحدهایی همچون پتروشیمی، آلایندگی آن نصیب مردم می‌شود و نفعی برای این شهر ندارند که لازم است هم مسائل زیست محیطی را رعایت کرده و هم عوارضات خود را پرداخت کنند.

کد خبر 770363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.